El PP ve los 17 millones de la Xunta como «o orzamento máis inversor»

S. SERANTES VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

El BNG los califica de «parches de ladrillo e formigón con fins electorais»

22 oct 2014 . Actualizado a las 05:03 h.

Más de 17 millones de euros proyecta invertir la Xunta en A Mariña durante el próximo año. Los partidos políticos que se han pronunciado difieren en sus primeras valoraciones. Para el PP, «o Goberno galego destinará o maior investimento dos últimos tempos». Para el BNG, «o Goberno galego elaborou uns orzamentos con fins puramente electorais, que tratan de tapar con parches os compromisos incumpridos dos últimos anos».

Balseiro Orol y Martínez-Sierra, diputados autonómicos del PP, consideran «as contas do 2015 como o orzamento máis inversor na historia recente da Mariña lucense». En un primer análisis, destacan los «9,64 millones para a obra do corredor» entre Viveiro y San Cibrao, los 6,12 millones para el nuevo acceso al puerto de Burela o los «1,32 millóns para a explotación das depuradoras de Ribadeo e Alfoz».

Ana Ermida, portavoz del BNG en A Mariña, incide en que la inversión proyectada por la Xunta «non soluciona os grandes problemas da comarca e están dirixidos a servir os intereses electorais do PP». Sobre el tramo del corredor entre Viveiro y San Cibrao, recuerda que ese vial «nace morto ao non ter continuidade, polos retrasos no tramo estatal -que iría de San Cibrao a Barreiros- e tampouco cara a Ferrol».

En cuanto al Hospital da Costa, el Bloque mariñano lo pone como ejemplo «da folla de ruta da Xunta». Para ampliarlo, el Ejecutivo autonómico consigna un millón el próximo año, otro en el 2016 y 2,5 en el 2017. Según la nacionalista Ana Ermida, esa programación económica «non permitirá o remate desta actuación antes de seis ou sete anos». Mientras, añade, «a comarca perde autonomía de xestión, persoal sanitario e calidade asistencial, en beneficio de Lugo». El Bloque señala a los dirigentes del PP mariñano como «responsables, por acción ou omisión», de un presupuesto que no le convence.