Ribadeo anuncia sanciones de hasta 180 euros por dejar enseres en la calle

VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

31 oct 2014 . Actualizado a las 10:40 h.

«Dada a grande cantidade de enseres que son abandonados na vía ou en espazos públicos de Ribadeo, estes feitos serán investigados e procederase á súa sanción». El anuncio lo hizo ayer la Concellería de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Ribadeo, que dirige el edil Horacio Cupeiro. Las multas que se impongan pueden oscilar entre 90,15 y 190,30 euros, ya que en el artículo 76 de la ordenanza de protección medio ambiental de Ribadeo el abandono de muebles o enseres en la vía o espacios públicos está tipificado como falta grave.

«O Concello pon a disposición dos seus veciños e veciñas un servizo de recollida de enseres a domicilio. No caso dos enseres metálicos (neveiras, lavadores, cociñas, somieres...) recóllense os primeiros martes de mes, previa solicitude nas oficinas municipais e o pago dunha taxa de 3,47 euros. E os enseres de madeira (sofás, camas, armarios ou doutros materiais coma colchóns...) recóllense os últimos martes de cada mes, tamén previa solicitude e o pago dunha taxa de 3,47 euros», señaló la Concellería de Medio Ambiente.

Otra posibilidad, en este caso gratuita para los vecinos, es acercar por su cuenta y medios los enseres al punto limpio, donde no hay que pagar tasa alguna por dejarlos para su posterior tratamiento por gestores especializados.