El edil viveirense de Economía atribuye al ministerio, en manos del PP, la revisión catastral

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

Jesús Fernández se defendió de las críticas del presidente de Novas Xeracións de Viveiro

29 nov 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

«O Concello de Viveiro non ten potestade para facer a revisión do catastro. A potestade é do Ministerio de Hacienda que, polo menos ata o 20 de decembro, estará en mans do Partido Popular. O Concello ten que cumplir e facer cumplir as normas do Estado». Así se explicaba ayer el edil de Economía de Viveiro, Jesús Fernández, defendiéndose de las críticas del presidente de Novas Xeracións de Viveiro en relación a las quejas suscitadas por el envío de cartas a 738 viveirenses reclamándoles atrasos derivados de la actualización del catastro en el 2014, impulsada por la Xerencia do Catastro.

«O Concello está intentando cumplir coa normativa tributaria. Este señor (en referencia al presidente de NN.XX. está tratando de confundir e enganar á opinión pública sobre unha medida na que o Concello nada ten que ver», explicó el edil, quien insistió en que el Ayuntamiento no solicitó la revisión catastral «que realizou unha empresa que contratou o Catastro», y también puntualizó que el dinero que tuvieron que pagar los contribuyentes por la regularización no acabó en las arcas municipales. «É certo que en moitos casos as liquidacións poden ser cantidades moi importantes, pero desde o Concello non sabiamos en qué momento ían chegar esas liquidacións. Si o soubéramos, evitaríamos que coincidira co segundo pago fraccionado do IBI». En este sentido, recordó que este año el Concello precisamente acordó fraccionar en dos abonos la contribución para facilitar el pago a los ciudadanos.

Ayuda en el Concello

No obstante, Fernández insistió en que los afectados deben saber que pueden solicitar el fraccionamiento o aplazamiento de los importes de las liquidaciones (atrasos): «Terán que solicitalo no punto de información do Catastro en Viveiro». Insiste en que es una facultad que recoge la normativa: «Desde o Concello atenderemos na medida do posible as consultas».