Suárez: «En lugar de instalar radares na A-8, antes terían que bacheala»

La Voz

A MARIÑA

El alcalde de Ribadeo opina sobre el estado de la autovía

04 may 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Ribadeo, el nacionalista Fernando Suárez, se pronunció ayer sobre la iniciativa de Fomento de instalar un nuevo radar de tramo en la A-8, en Ribadeo. Para el regidor, antes de tomar este tipo de iniciativas sería más interesante que Fomento repararse los baches existentes en esta vía.

«Quero poñer en certa cautela e en certa dúbida este método de estar inflando a autovía A-8 ao seu paso pola Mariña de radares. Os medios de comunicación relatan que van instalar un novo radar aquí, á altura de Ribadeo, na autovía e contrasta que van facer iso cando na propia autovía hai unha chea de auténticas fochancas. Eu, como demostración empírica, onte mesmo levei un susto de morte porque indo a velocidades legais co meu vehículo, ao pasar por Ribadeo á altura do cambio de concello, notei un impacto terrible, indicible, impropio dunha autovía do primeiro mundo. Supoño que na transamazónica haberá destas cousas, pero na Europa que vivimos non. Esta situación prodúcese en ámbolos dous sentidos tanto indo para Coruña como indo cara Oviedo», relató el regidor ribadense.

Suárez dice que no es su intención cuestionar la política de seguridad viaria y la instalación de radares, pero sostiene que no se pueden tomar estas iniciativas sin haber subsanado antes el deterioro que sufre la autovía en Ribadeo.