La primera zona de baño  para perros creada en Ribadeo ya está disponible

La Voz RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

Habilitada en la zona de O Cargadeiro

28 jun 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La edil delegada de Sostibilidade Ambiental en Ribadeo, Paz Ermida, manifestó que el área habilitada en O Cargadeiro como zona de esparcimiento y baño para perros ya se puede usar, aunque está pendiente de señalizar y de instalar mobiliario acorde con el espacio, lo que se hará estos días. Es la primera zona de Ribadeo creada con este fin, si bien en el futuro se pretenden adecentar otras. Y tal y como informó La Voz, recuerda que no está prohibido pasear con perros por la calle, pero sí hacerlo y tenerlos en parques infantiles, parques y zonas de esparcimiento en general.

Cumplir las normas

«Levamos coa mesma ordenanza desde o ano 2006 (la última modificación fue para permitir la entrada de perros en playas fuera de la temporada de baño y para crear espacios exclusivos para ellos) e a día de hoxe ninguén tivo problemas nin os vai ter por saír pasear co seu can por Ribadeo. Iso si, sempre e cando cumpra coas normas de levalo atado, con bozal cando proceda, recoller as súas deposicións, etcétera. Algo que sabemos que non sempre se cumpre por parte dos donos e das donas, apartado este no que tamén temos firme propósito de seguir traballando para que así sexa», señaló.

La ordenanza ahora en vigor, dice: «Queda expresamente prohibida a entrada de cans en locais ou recintos de espectáculos públicos, deportivos e culturais. Igualmente queda prohibida a circulación ou permanencia de cans nas praias de utilización xeral e naquelas outras nas que adoite bañarse o público en épocas de Semana Santa e temporada de verán (de 15 de maio a 15 de setembro), na piscina municipal, nos parques infantís, nos parques públicos e zonas de esparcimento en xeral».