Beiras de Viveiro invita a sumarse al colectivo a 105 comerciantes de Covas

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

«Demostramos que non é unha asociación para especular ou simplemente facer unha festa, somos moito máis», dijo el vicepresidente, Domingo González

22 jul 2016 . Actualizado a las 13:49 h.

La Asociación Beiras de Viveiro, que nació como colectivo de hosteleros quiere crecer y ha empezado a hacerlo, abriéndose a la participación del comercio y los profesionales asentados en Covas. Según explicó el vicepresidente del colectivo, Domingo González, han invitado por carta a sumarse a los 105 establecimientos comerciales y profesionales que ocupan el espacio situado entre A Misericordia y Escourido. Y algunos ya han secundado la idea. «Éramos 17 e agora xa somos 24, e medrando», señaló, tras la reunión que celebraban esta misma semana.

Domingo González recordó que los estatutos fundacionales «xa recollían esta posibilidade, e pensamos que a partir de agora o comercio pode adherirse a un proxecto que iniciamos cunha aportación importante os hosteleiros, e que demostramos que non é unha asociación para especular ou simplemente facer unha festa, somos moito máis». El empresario resaltó que Beiras de Viveiro «pensamos que ten credibilidade, economía saneada, proxectos consolidados e outros nos que estamos traballando e que pensamos poden beneficiar a todo o comercio». A lo largo de su primeros meses de vida el colectivo hasta ahora de hosteleros realizó actividades diversas, algunas con carácter benéfico como el «culler solidario», sorteó cuantiosos premios económicos, ginkanas, la fiesta del desentierro de la sardina y ahora prepara para el 4 de agosto el carnaval de verano. De entrada quieren que los comerciantes se integren y se ponga en marcha «unha mesa de traballo onde estarán todos os interlocutores representados».