El BNG dice que con la Vuelta se difundirán las carencias de las carreteras de A Mariña

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

Asegura que los ciclistas circularán el 24 a la misma velocidad media que pueden hacer los automovilistas todo el año

21 ago 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La quinta etapa de la Vuelta Ciclista a España se dejará ver en nueve localidades de A Mariña el próximo miércoles, día 24, cuando partirá de Viveiro, como se detalla en la página 6 de esta edición. Para el BNG mariñano, ese día esperan que la carrera «serva para que todo o mundo poida ver o abandono no que teñen a esta comarca Xunta e Estado en materia de infraestruturas». El Bloque destaca que la prueba deportiva «porá de manifesto a situación terceiromundista das estradas desta comarca».

De las carreteras de A Mariña, el BNG dice que su estado «patético fainas máis popias para facer carreiras de cabalos que probas ciclistas». Recuerdan que la carretera «da costa pola que discorrerá a proba deportiva leva anos sendo parcheada sen solucións definitivas», en palabras de Ana Ermida, responsable comarcal de la formación nacionalista. Todo eso incluso «evitando un dos peores tramos, ao meterse cara costa entre San Cibrao e Burela».

Tan rápida como en coche

Ana Ermida describe el estado la carretera costera de la comarca con un ejemplo «gráfico: o tempo estimado pola organización para o que o pelotón ciclista cruce A Mariña, de Viveiro a Ribadeo, é de pouco máis dunha hora; exactamente o mesmo tempo que lle leva a calquera persoa facer ese mesmo traxecto en coche». Por eso reclama como «urxente e necesario» reparar el vial de la costa.