«Un Xove distinto» sin que lo crucen cada día 4.000 coches y 500 camiones

La Voz

A MARIÑA

11 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Aparte de mejorar el trazado de la actual LU-862 entre Area y Beltrán, así como de evitar circular por carreteras con casas a los lados, el tramo del corredor que desde ayer une esas dos zonas de Viveiro y Xove acorta el viaje y mejora la seguridad viaria por su trazado y por las características técnicas del asfalto.

En todos esos aspectos incidieron ayer técnicos y el presidente del Gobierno gallego, quien subrayó que la nueva carretera libera al centro de Xove del tránsito más 4.000 vehículos y de más de 500 camiones al día. «Estamos a devolverlle á vila de Xove o que é deles, as rúas e o centro, o que supón un antes e un despois para a vida, para a forma de entender Xove, para ter un Xove distinto», destacó Núñez Feijoo.

En sus 7,9 kilómetros de longitud, el tramo del corredor que va de Area a Beltrán cuenta con tres enlaces, mediante rotondas. Aparte del de entrada y salida, en medio tiene otro, para acceder al pueblo de Xove y al polígono industrial de Camba, donde están asentadas varias empresas.

Puertos de Celeiro y San Cibrao

«Estamos ante un factor de competitividade importante para esta comarca, que sen dúbida temos que continuar», dijo Feijoo. Según el presidente de la Xunta, el tramo del corredor Area-Beltrán «chega para mellorar as comunicacións do porto de Celeiro, un dos máis importantes cornisa cantábrica, referente indiscutible da merluza do pincho, pero tamén mellora as comunicacións da dársena comercial da Mariña, o porto de San Cibrao», que da servicio en exclusiva a la factoría aluminera de Alcoa.

En la apertura oficial del único tramo del corredor construido en A Mariña, el alcalde xovense Demetrio Salgueiro incidió en que ayer entró en servicio parte de «unha demanda histórica que hoxe empezamos a ver que é unha realidade». Al regidor le parece «xusto recoñecer este primeiro paso», pero recordó que tanto la Xunta como el Gobierno central aún tienen por construir prácticamente todo el corredor litoral. Salgueiro considera «tamén xusto ser agradecidos, porque comprometeuse con esta infraestrutura e investíronse 50 millóns na época máis complicada» económicamente en Galicia.