Cáritas atendió en Ribadeo a 1.400 personas, 150 familias

s. c. / d. g. RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

Gestionan un ropero y un servicio mensual de alimentos

10 mar 2017 . Actualizado a las 17:42 h.

La delegación local de Cáritas atendió en Ribadeo únicamente el pasado año a 1.400 personas, más de 150 familias en esa zona. La delegación local gestiona además un ropero y un servicio mensual de alimentos, que distribuyen entre quienes más los necesitan.

El diputado del PP Daniel Vega visitó ayer por la mañana a los representantes de Cáritas en la villa ribadense y destacó precisamente el trabajo que realiza Cáritas «en favor dos máis desfavorecidos de Ribadeo, atendendo só durante o pasado ano a máis de 1.400 persoas e 150 familias deste concello da Mariña lucense; iso dá conta da importancia do seu labor, especialmente para esta xente que carece dos recursos básicos».

Daniel Vega, en compañía del portavoz popular en Ribadeo, Jesús López Penabad, y del concejal Juan Estévez, se reunieron por la mañana con la directiva de Cáritas en la localidad, encabezada por el presidente de esta entidad, el sacerdote y párroco Jacinto Pedrosa, y la directora Lourdes Prada.

Durante este encuentro, Daniel Vega subrayó «o traballo que desenvolven día a día os voluntarios de Cáritas en Ribadeo, en colaboración tanto coa Cruz Vermella como co departamento de Servizos Sociais do Concello para atender as necesidades básicas de toda esta xente».

En este sentido, Vega hizo referencia «ao roupeiro que ten disposto Cáritas para atender ás necesidades dos máis desfavorecidos, así como o servizo de alimentos mensual; servicios que se poñen a disposición das familias e das persoas a título persoal e totalmente confidencial; só abonda con poñerse en contacto con Cáritas e non trascende aos demáis».