En Marea lleva al Congreso el abandono de la línea de tren Ferrol-Ribadeo

J.A. RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

o.

Anuncia que insistirá denunciando todas las deficiencias en el ferrocarril que da servicio a la costa

22 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Miguel Anxo Fernán Vello, diputado de En Marea, ha presentado una iniciativa parlamentaria en el Congreso en la que pide explicaciones al Ministerio de Fomento por las cancelaciones de servicios y retrasos registrados últimamente en la línea de la antigua Feve entre Ribadeo y Ferrol.

Fernán Vello no escatimó críticas a la situación de este servicio, que calificó de intolerable: «A desastrosa situación desta liña resulta desesperante porque non vemos que se produzan avances e todo parece relegarse a un mero exercicio de retórica, mentres na realidade, a antiga Feve non recibe nos orzamentos do estado os necesarios investimentos, e mentres os problemas continúan presentes no día a día. Os usuarios descoñecen o que se van atopar cando se dirixen a algunha das estacións de parada da liña».

Para Fernán Vello, la reunión mantenida por la conselleira de Infraestruturas de la Xunta con alcaldes afectados fue un reconocimiento expreso del mal servicio que se presta, ya que se adquirió el compromiso de mejorarlo e incluso el director regional de Renfe anunció que se reforzaría la plantilla.

Y por ello, pregunta: «Existe un compromiso real por parte de Renfe para mellorar o estado da liña? Á luz dos Orzamentos do estado, vai aumentar os investimentos para esta conexión? Que medidas e cando se van adoptar? Vaise facer nun prazo de tempo breve?».