Medio millar de alumnos participaron en las jornadas tecnológicas de Burela

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

Xaime Ramallal

Expertos analizaron las posibilidades de la impresión 3D, de la robótica y de los drones

17 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Unos 550 estudiantes de diferentes centros de la provincia de Lugo y de A Coruña participaron ayer en el auditorio de Burela en la primera edición de las Xornadas Tecnolóxicas. El regidor, Alfredo Llano, hizo una valoración positiva del acto y confía que tenga continuidad en Burela, donde podría celebrarse una vez al año. «É unha grande satisfacción para o Concello e para min persoalmente que se celebren no noso auditorio as I Xornadas Tecnolóxicas sobre novas tecnoloxías. Abórdanse tres temas importantísimos como son hoxe en día as impresoras en tres dimensións, a robótica e os drons».

El alcalde cree que «é algo que hai que achegar á xente. En principio está enfocado para que todo o mundo que queira saber algo do tema poida achegarse ao auditorio, atender alí as prácticas e realizar os obradoiros, pero tamén vai moi enfocado á xente que agora mesmo está estudando formación profesional e sobre todo na rama industrial (..) Felicito a Luis Pardo que foi un dos iniciadores, e ao Concello de Burela tamén a través de Jose Díaz, concelleiro de Educación. Penso que estas xornadas van repercutir na vocación, na forma de ver as cousas de moita xente nova que está agora mesmo tratando de facerse profesional precisamente neste campo».

El alcalde, el edil Jose Díaz, y Luis Pardo, de APP Informática, inauguraron las jornadas por la mañana. Además de varios obradoiros de impresión 3D y de robótica, impartidos por Andrés Bernal y Víctor Manuel Maroto, distribuidores oficiales de MadeInSpaces, representantes de la Universidade da Coruña presentaron su proxecto http://theroboboproject.com/. Estaba prevista la asistencia de Francisco Belas Bouza, profesor titular de la UDC; Martín Naya Varela, investigador pre-doctoral y Juan Carlos Becerra Permuy, investigador de la universidad.

Otra charla programada era la del instructor de Aerolugo, Álvaro Patiño, sobre los drones (RPA). Sobre este asunto opinaron el director general de Droniberia, José Antonio Álvarez. Fue Fernando Beleta, gerente de Aerosar, quien impartió un obradoiro y exhibiciones de drones.

Los profesores Margarita López, del IES Perdouro, y Joaquín Expósito, del CIFP As Mercedes, informaron de los ciclos formativos de electrónica y de aeromecánica y evolución hacia los drones