El BNG de Catoira propone un plan conjunto para eliminar los vertederos incontrolados

La Voz CATOIRA / LA VOZ

CATOIRA

Los nacionalistas proponen que se lleven a cabo tareas conjuntas de localización

19 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

«A existencia de vertedoiros incontrolados nas pistas forestais e da parcelaria ou en lugares apartados, nos que abonda todo tipo de materiais, constitúen focos de contaminación e non contribúen positivamente co aproveitamento racional do noso campo e monte, ademais de dar unha mala imaxe», argumenta el BNG de Catoira para explicar el por qué de la moción que presentarán: la eliminación de los vertederos incontrolados, fomentando la cooperación entre comunidades de montes vecinales y el Concello.

Para ello, los nacionalistas proponen que se lleven a cabo tareas conjuntas de localización y comunicación de vertederos, su retirada con los recursos del Concello (tanto materiales como humanos), su traslado al punto oportuno, el fomento de concursos escolares de relatos, dibujos, fotografías... que pongan en valor el medio natural y la colocación de carteles y señales de prohibido dejar cualquier tipo de residuos, utilizando ejemplares del concurso escolar.

«O monte é un recurso que pode xerar riqueza nas súas distintas concepcións: madeireira, micoloxía, cinexética, xeradores de enerxía eólica, caudais hídricos... Máis tamén como recurso para o fomento de actividades lúdicas no tempo de lecer», indican los nacionalistas para ahondar en las ventajas que pueden conseguirse con esta combinación de esfuerzos entre la administración local, las comunidades de montes y los vecinos de Catoira.