El BNG de Valga reclama al Concello un «Bono Nadal» para apoyar al comercio

La Voz VALGA / LA VOZ

VALGA

MONICA IRAGO

Considera necesario adoptar medidas para ayudar al sector a paliar la crisis de precios

15 dic 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Desde la pandemia, son muchos los municipios que siguiendo la estela de Vilagarcía decidieron apostar por los bonos comercio como fórmula para dinamizar las ventas en los establecimientos de cada localidad. El BNG de Valga considera que esa podría ser una buena fórmula también para imprimir movimiento a los comercios valgueses. Para los nacionalistas, dicen en su comunicado, «é moi importante poñer en marcha medidas a curto prazo para axudar a mitigar a situación derivada da crise de prezos e do aumento da carestía da vida, que non se corresponde co poder adquisitivo da poboación». Por eso, plantean la creación de un «Bono Nadal» que, «por un lado, axude ás familias a acceder aos bens e servizos e, polo outro, faga que sexa nos pequenos comercios da nosa localidade onde recaia esa axuda». Según calcula el Bloque, con una inversión de 30.000 euros por parte del Concello, que supondría el 25 % del valor del bono, «estaríanse mobilizando 120.000 euros entre tendas, restaurantes, cafeterías ou salóns de peiteado».

Desde el Bloque echan en falta, dicen, un apoyo decidido al comercio por parte del equipo que encabeza José María Bello Maneiro. «A ausencia de programas ou campañas que favorezan as compras na nosa localidade e contribúan ao desenvolvemento e diversificación do noso comercio provoca unha sensación de abandono e desinterese».

En ese contexto, consideran que «urxe que dende o Concello se establezan liñas de acción política que favorezan a actividade económica e faciliten que os axentes económicos realicen investimentos e xeren postos de traballo» en una localidad que «pese á súa proximidade a Pontecesures e Padrón e a cidades como Santiago ou Pontevedra, mantén un tecido máis tradicional». Para mantenerlo y defenderlo, el BNG ha iniciado una campaña en redes bajo el lema «o bo de mercar en Valga é que queda en Valga».