Jesús López reclama celeridad en la resolución del conflicto de EU

Serxio González Souto
serxio gonzález VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MONICA IRAGO

El portavoz rebate las críticas de Alves y revela que el edil se negó por escrito a reunirse con el resto del grupo municipal

22 oct 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Que la agrupación de Esquerda Unida en Vilagarcía avanza a pasos agigantados hacia su disolución es algo que su secretario de Organización en Galicia, Rubén Pérez, dejó meridianamente claro esta semana, tras el convulso pleno sobre las tasas. Que la conclusión de la crisis será rápida, también. En este punto incidió ayer, precisamente, el portavoz municipal de la formación, Jesús López, quien rebatió las acusaciones vertidas por el concejal Miguel Alves, que será apartado del grupo dentro del mismo proceso, e insistió en la necesidad de que el consello político nacional, órgano que debe adoptar la decisión, lo haga cuanto antes. López abordó las diferentes cuestiones que mantienen en vilo a una de las plazas de referencia para EU.

la situación del grupo

«Alves funciona xa como concelleiro á marxe de EU». López asegura que, lejos de haber apartado a Miguel Alves de las reuniones del grupo, es él quien decidió quedarse al margen: «Miguel comunicou por escrito a súa negativa a reunirse co grupo municipal, e de feito non participou en tres convocatorias; foi el quen tomou a decisión de desvincularse». Es más, en su opinión, el comportamiento del concejal indica que está funcionando, ya, como un representante no adscrito, al margen de EU: «No último pleno puidemos comprobar que tivo tempo propio para intervir, e que a todos os efectos funciona coma un grupo propio cando a dirección deixou ben claro que as únicas voces oficiais son a de María Mosquera e a miña. El mesmo recoñece que se reuniu co alcalde. El quéixase do cambio de última hora na moción do IBI, pero somos nós quen non sabemos en que consistían esas reunións con Alberto Varela».

el pleno de las tasas

«Non é certo que o PP impoña ningún acordo». Con respecto al cambio de la moción, pasando el tipo impositivo de un 0,52 a un 0,54, este fue el motivo que Miguel Alves puso sobre la mesa para votar contra la iniciativa de sus compañeros de grupo. «A moción foi informada desfavorablemente na comisión informativa, e esta era a única forma de presentala ao pleno na procura do compromiso que EU ten coa xente. É falso que o PP impuxese ningún acordo, como é falso o que Miguel alegou de que co 0,54 non sería posible crear esa bolsa de axuda económica. No pleno, e con datos de Intervención, eu mesmo demostrei que con este tipo o Concello ingresaría 72.000 euros máis ca no 2015». En cuanto a las razones por las que Alves rechazó la iniciativa: «Non entendo que alguén vote así como reacción contra o que está sucedendo; contra os seus compañeiros, pero sobre todo contra os veciños, aos que está negando dese xeito un beneficio».

la disolución

«Por suposto que penso continuar». Jesús López quiso despejar cualquier duda sobre su continuidad al frente del grupo municipal: «Por suposto; traballar para mellorar as cousas é algo que sempre paga a pena, outra cousa é que os insultos e as descualificacións, doan, e moito». ¿Y tras la disolución y el proceso de reafiliación? ¿Daría un paso al frente?: «Se fose preciso e así o deciden os compañeiros, aos que agradezo todo o seu esforzo, asumiría esa responsabilidade. Cando encabecei a lista fíxeno con todas as consecuencias».