Los sindicatos vuelven a celebrar divididos el Primero de Mayo

m. santaló VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MARTINA MISER

Plaza Ravella y la Casa de O Mar serán los puntos de partida de las protestas contra la precariedad laboral

29 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El Día Internacional del Trabajo será aprovechado por los sindicatos para movilizar a la ciudadanía a la calle para demandar empleo estable, salarios justos, pensiones dignas y más protección social. En la comarca de Arousa habrá dos manifestaciones: ambas se celebrarán a las 12.00 horas en Vilagarcía. UGT y CC. OO. citan a los ciudadanos en plaza Ravella, para hacer después un recorrido por la ciudad. Por su parte, la convocada por la CIG parte de la Casa do Mar.

«Xa non hai escusas para que os traballadores e as súas familias continúen á marxe da recuperación económica», señalan desde CC. OO. y UGT en un comunicado conjunto. Ambos sindicatos denuncian que la tímida mejora de la situación del empleo está ensombrecida por la precariedad. «Aqueles que teñen un posto de traballo están a ver, día tras día, reducidos os seus ingresos. Ter un traballo xa non garante ter unha vida digna; ingresos que tamén ven mermados os pensionistas deste país, que nos peores momentos da crise foron un dos principais baluartes para sustentar a moitas familias», indican. A esto le suman que «aqueles que continúan en situación de desemprego ven como resulta cada vez máis difícil acceder aos instrumentos de protección social habilitados e, cando o fan, as contías son cada vez menores».

Por todo ello, señalan que no puede negarse que, mientras que la economía crece, la mayor parte de la población sigue sumida en una profunda crisis. «É preciso que os traballadores poidan vivir dignamente co que perciben polo seu traballo e que aqueles que non teñen un posto de traballo poidan acceder a unhas condicións dignas», indican, Mientras que no sea así, convocarán concentraciones como la que está prevista para el lunes en Vilagarcía y otras ocho ciudades gallegas.

En la misma línea, la CIG afirma que«as reformas laborais destes anos afectaron enormemente as condicións de vida e de traballo. A pobreza hoxe está relacionada co traballo precario; hoxe traballase máis e cobrase menos». Se dirigen directamente al PP al atribuirle una gestión que tienen como objetivo «favorecer os plans de pensións privados de bancos a aseguradoras».