Feirauto regatea la ola de calor

Antonio Longueira Vidal
T. Longueira CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Ana Garcia

La feria del automóvil de Baio cerró con una veintena de ventas

19 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Feirauto le ganó el pulso a la ola de calor que vive la Costa da Morte y el resto de Galicia estos días. Y lo hizo con un balance «positivo» de ventas, según los cálculos de José Gabín, presidente de la Fecom. A las ocho de la tarde de ayer, dijo, se habían vendido 19 coches y quedaban muchas operaciones pendientes de concretar a lo largo de esta próxima semana.

El empresario Julio Lema se mostró especialmente satisfecho de cómo había ido el fin de semana: «Tivemos xente os tres días, non nos podemos queixar. Houbo movemento e xente interesada en comprar». En su caso, a cierre de la edición, había pactado cinco ventas, entre ellas, «dous Mercedes, un Mini e un Touran». El precio medio desembolsado por un comprador, explica, «ronda os 20.000 euros».

Por su parte, José Rial, de Automóviles Graíño, habló de una feria irregular en cuanto a presencia de curiosos y de potenciales compradores: «O sábado non houbo ninguén, parecía que estaban todos nas praias. Hoxe [por ayer] houbo feira dominical en Baio e tivemos máis animación. E pola tarde mantívose a afluencia de xente. Polo xeral, podemos dicir que foi un Feirauto bastante bo».

Septiembre

Mientras, José Gabín insistía en el tirón que tiene Feirauto como motor de actividad económica en Baio. «Estamos satisfeitos dos resultados, sobre todo despois dunha fin de semana tan calorosa que convidaba a ir á praia máis ca outra cousa. O importante é que houbo ventas e movemento e que a xente segue interesada en vir a Baio». Y añadió: «Hai que ter en conta que moitas das operacións de venda iniciadas esta fin de semana cerraranse, case seguro, durante a vindeira semana». El presidente de la Fecom ya anunció las fechas de la 39.ª edición de Feirauto. Será en septiembre y todo apunta, salvo cambios de organización, que se celebrará el fin de semana del 15 al 17.