«Creo que os gandeiros gañamos en estabilidade de prezos dende que se comprou a láctea»

La Voz

PONTECESO

Ana Garcia

Raquel Castro es cooperativista de Coreber desde 1999

08 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Raquel Castro Rama tiene 33 años y hace año y medio entró a formar parte de la explotación familiar A Pradeira, en Xoane (Carballo), negocio familiar que regenta con su padre, Jesús Castro Esmorís, y su hermana, Carmen. La explotación está compuesta por 180 cabezas de ganado vacuno. A Pradeira es cooperativista de Coreber desde 1999. Raquel valora de forma muy positiva la reciente compra de Celega: «Os gandeiros gañamos en estabilidade de prezos dende que se comprou a láctea». Según ella, el suministro de materia prima está garantizado y las cotizaciones se mantienen estables, incluso han repuntado algo en los últimos meses: «Agoran pagan o leite entre 0,29 e 0,32 euros, o que non está nada mal xa que é un sector moi convulso no que a industria aperta moito».

Raquel Castro cree que la entrada de Coreber en Celega supondrá la entrada de nuevos socios cooperativistas: «Eu sei de dous casos, os dous de Ponteceso, que queren entrar en Coreber porque aquí se garante unha estabilidade aos produtores».

Sobre el futuro de la sociedad, la ganadera carballesa se muestra optimista: «Creo que haberá moita máis estabilidade a medida que pase o tempo. Xa o é agora moito máis que antes de comprar a láctea», argumentó la productora de Xoane.