Archivada la denuncia contra el exalcalde de Sada López Soto por el castillo de Fontán

A CORUÑA

Había sido denunciado por el líder del PP, Ernesto Anido, por unas declaraciones

13 mar 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Sada informó que el actual portavoz del PP de Sada, Ernesto Anido, «ocultou desde o verán do 2015 o arquivo dunha querela que el mesmo presentara contra o exalcalde de Sada do BNG Abel López Soto, ao que denunciou por unhas supostas calumnias en relación cunhas declaracións do BNG sobre o castelo de Fontán e polas que lle pedía unha indemnización de 6.000 euros».

Los nacionalistas aseguran que la jueza no admitió la apertura de juicio y que Anido recurrió esa decisión, que finalmente quedó archivada el 1 de julio del 2015. En días pasados, López Soto se interesó por la situación de la denuncia y le informaron de que había sido archivado en las diligencias previas, ya que la jueza estimó que las críticas se situaban dentro de la crítica política.

«O traballo de posta en valor do castelo de Fontán realizado na etapa de goberno presidio polo BNG, nunca foi do agrado do Partido Popular e de. Anido, quen entre o 2011 e 2015, tentou por todos os medios desacreditar tanto ao equipo de arqueólogos contratados como as obras realizadas sobre as que tamén formulou denuncias infundadas que tampouco prosperaron», estiman los nacionalistas, que aseguran que se intentó manchar la reputación de López Soto «coa difusión de noticias falsas ou distorsionadas».

Desde el BNG, que se alegran del archivo de este asunto, remarcan que se sienten orgullosos «do traballo feito a prol da recuperación do castelo de Fontán e do seu entorno e lamenta que o Partido Popular nin sequera se preocupara por conservalo, permitiu o acceso de vehículos ao recinto, convertido ese espazo privilexiado nun aparcadoiro incontrolado de vehículos que infelizmente aínda continúa a día de hoxe».