Ricardo Cao reitera su compromiso con la educación pública en su primer acto oficial

Lidia Fernández A CORUÑA/ LA VOZ

A CORUÑA

ANGEL MANSO

El nuevo rector de la UDC fue el encargado de entregar los distintivos a los nuevos doctores y a los Premios Extraordinarios de Doctorado

26 ene 2024 . Actualizado a las 17:33 h.

La mañana de este viernes el paraninfo del rectorado de la UDC albergó la entrega de distintivos a la nueva promoción de doctores, así como a los Premios Extraordinarios de Doctorado del curso 2021-2022. Pero en este Día de la Universidad también se quiso premiar el esfuerzo de los estudiantes de grado y de máster, con los Premios Excelencia de la UDC a las mejores notas de admisión en los grados del curso 2023-2024, y los Premios Extraordinarios de titulaciones de Grado y Máster 2022-2023. 

El acto estuvo presidido por el nuevo rector, Ricardo Cao, que se estrenaba en el cargo. En su discurso quiso agradecer el esfuerzo y la dedicación de los estudiantes galardonados, así como también recordar los compromisos que adquirió cuando accedió al Rectorado. «Hoxe fixemos un alto na rutina de traballo, neste Día da Universidade, para agasallar ós novos doutores e ós premiós extraordinarios. Os meus máis sinceros parabéns a todos», empezó su intervención Cao. «Como todos os anos por estas datas, a UDC fai un recoñecemento público do enorme talento que temos e da excelencia do estudantado. Isto é proba do esforzo, do sacrificio persoal, e dunha actitude exemplar de cada un de vós», prosiguió, enfatizando el duro trabajo que se esconde detrás de estos distintivos. 

«O obxectivo da Universidade é formar persoas cualificadas, así como tamén xerar e transmitir coñecemento», declaró, orgulloso de la oferta formativa que presenta la Universidad que ahora dirige. «No pasado curso contamos cun total de 46 graos das diferentes ramas de coñecemento; con 71 mestrados e con 21 programas de colaboración con centros de Galicia, España e mesmo de estranxeiro», aseguró, orgulloso de la calidad formativa y de la cooperación entre universidades, tanto dentro como fuera de las fronteras nacionales.

«O tecido produtivo actual demanda doutores. A nosa obriga é contribuír a crear postos de traballo con valor engadido e formar profesionais cualificados, alén de reter o talento que temos», aseguró Cao, recordando la promesa que hizo cuando tomó posesión del cargo. «Hai dez días, neste mesmo paraninfo, tomei posesión recollendo unha frase de Nelson Mandela que me gusta moito: 'a educación é a arma máis poderosa que podes usar para cambiar o mundo', e quero recuperala hoxe», señaló. «A produción de coñecemento é a maior riqueza que temos», aseguró, remarcando su apuesta por la educación pública. «Precisamos financiamento para reforzar o sistema universitario e reforzar o I+D+i», concluyó.