La cofradía le afea a Mato «pasividad» a la hora de crear empleo en la ría

Susana Acosta
S. Acosta A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA CIUDAD

El pósito le pide que convierta en un hecho el saneamiento de O Burgo

06 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El colectivo de mariscadores de a pie de la Cofradía de A Coruña mostró ayer su sorpresa por el nuevo nombramiento de Beatriz Mato como conselleira de Medio Ambiente, cartera de la que se encargaba Ethel Vázquez, que se quedará ahora con Infraestruturas e Vivenda.

«Sorpréndenos escoitar este cambio e esperamos que a señora conselleira Beatriz Mato mostre a mesma axilidade e as ganas de reunirse co sector que tiña a súa antecesora Ethel Vázquez», dijo Manuel Baldomir, directivo del colectivo de a pie, a los micrófonos de Voces de A Coruña, de Radio Voz.

Baldomir no dudó en afearle a Mato que durante su etapa como conselleira de Traballo e Benestar no atendiera las demandas del colectivo en materia de empleo: «Esperamos que o seu interese sexa un interese activo e non se mostre como cando estaba na consellería de Traballo, que dende a confraría sempre demandamos o saneamento para crear postos de traballo e lamentamos que non se pronunciara ao respecto. Sempre houbo certa pasividade nas súas declaracións con respecto a crear postos de traballo no Burgo e a ver se con esta nova consellería impulsa, como ten feito a súa antecesora, as ganas de loitar pola ría», dijo Baldomir, que destacó de Ethel Vázquez que siempre se reunía con el sector. «Era unha conselleira que se solicitaba unha xuntanza, reuníase co sector, coa entidade que sufría o problema. Sempre nos explicaba que acudía a Madrid e trasladaba a decisión que alí lle daban. Esperemos que esta conselleira transforme esas decisións en feitos e que a ría de O Burgo se vexa saneada», comentó Baldomir.

El pósito también tuvo críticas con la titular de Mar, Rosa Quintana, de la que destacó «a súa actitude fría á hora de abordar o problema da produtividade na ría. Son moitas as reclamacións e poucas as solucións que se nos da», dijo. Baldomir también denunció que el nivel de productividad de la ría roza el 19 %, mientras que el de extracción de marisco en esta zona no alcanza el 40 %.