El PSOE reclama mejor señalización por el peligro en la Praza da Igrexa

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Los socialistas -en una foto de archivo- instaron al gobierno local a tomar medidas en la plaza.
Los socialistas -en una foto de archivo- instaron al gobierno local a tomar medidas en la plaza. M. Souto< / span>

El PP insiste en que la zona es peatonal con acceso a garajes y anima a denunciar a la Policía Local si circulan vehículos de forma irregular

29 jul 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

La peatonalización de la Praza da Igrexa de Lalín fue ayer objeto de debate en el pleno. En él el portavoz socialista. Manuel González Aller insistió en el peligro que supone _dice- «o paso constante de vehículos».. Considera que «a zona non se lle pode chamar peatonal porque a algunhas horas ten máis tráfico que algunhas rúas de Lalín».

Unas afirmaciones con las que no estuvo de acuerdo el portavoz del PP y teniente de alcalde, Román Rodríguez, que ayer presidió la sesión. Este defendió que «a praza é un espazo público peatonal» y resalta que «so pasan os coches dos garaxes que hai na zona, e pasan despacio, e os vehículos que acceden a praza para facer carga e descarga» tildando a Aller de «esaxerado».

Rodríguez indicó a González Aller a «denunciar á Policía Local en canto advirta de calquer infracción, tanto pola Praza da Igrexa como pola rúa Colón». Una petición extensible a los vecinos en general y a los ediles en particular animándolos a «darlle os datos aos policías locais do coche e da matrícula, si é posible».

El edil socialista, Cristóbal Fernández, defendió la afirmación de González Aller criticando la señalización de la Praza da Igrexa que, dijo, «non está ben». Los socialistas piden al grupo de gobienro «unha decisión seria» respecto a este espacio en aras de prevenir un futuro accidente grave y advierten de que «os nenos xogan o fútbol libremente e un día podemos ter un disgusto».

En el pleno insistió en que «o espazo da praza hai que pechalo de todo ou abrilo, señalizando un carril, para que asi polo menos se sepa que poden pasar coches e por onde van a ir».

Una demanda que no compartía Rodríguez que aprovechó para recordar a los socialistas que «a Praza está moi vixiada, e cunha presenza case continua dos axentes da Policía Local» y que hizo que «de feito algunha vez foron criticados e o PSOE fíxose eco delas porque había quen decía que estaban de máis na Praza da Igrexa». El teniente alcalde entiende que «si eu vendo cuchillos e alguien fire a alguén con eles, a culpa non é do que vende os cuchillos senón do que fai mal e aquí pasa o mesmo, si pasa se algo a culpa e a responsabilidade sería do infractor».