A Estrada acogerá el 1 de mayo una manifestación comarcal por el Día da Clase Obreira

La Voz LALÍN / LA VOZ

A ESTRADA

La comitiva partirá a las 12.00 horas desde la Praza do Mercado

25 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

«Recuperemos os nosos dereitos. Non os roubos das pensións» es el lema bajo el que la CIG llevará a cabo la manifestación del 1º de mayo, Día Internacional de los Trabajadores, en A Estrada. Acercar a los vecinos de Deza y Tabeirós la posibilidad de manifestarse sin necesidad de desplazarse a grandes urbes motivó la puesta en marcha de este acto reivindicativo en la localidad estradense años atrás. «Está claro que ao final os nosos veciños teñen os mesmos problemas, ou máis, que os que viven nas cidades e por iso decidimos conmemorar o Día Internacional da Clase Obreira novamente na vila», explicó el secretario comarcal de la CIG Antón Álvarez Merayo.

El sindicato está repartiendo información respecto del acto reivindicativo por las empresas de la zona en la que se incide sobre la necesidad de recuperar derechos. «Din que a crise rematou pero na clase traballadora non é así, e coa escusa de que se está a saír da mesma, se aprobou unha reforma laboral que mermou moitas capacidades de negociación como dereitos xerais da clase traballadora incluindo a baixada de salarios. Unha reforma que significou unha perda de poder adquisitivo moi elevada», dijo. Para Álvarez Merayo la reforma realizada propició contratos temporales de duraciones mínimas y salarios muy bajos; situaciones que justifican «o facer unha gran manifestación na que tamén pedimos que se deixen de meter a man na caixa das pensións, que son viables sempre que non lle toquen ás mesmas e deberían de estar vencelladas aos orzamentos do Estado».

Manifestación del 1º de mayo en A Estrada que está previsto parta a las 12.00 horas de la Praza do Mercado para recorrer algunas de las calles más céntricas de la localidad y cerrarse posteriormente con una posible comida de confraternidad para aquellos que quieran asistir, y cuya organización se está gestando desde la Confederación Intersindical Galega.