El proceso para definir el uso de la antigua piscina incluirá talleres y visitas a colegios

j. b. LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Casares defiende la contratación de una empresa para este proceso participativo sobre esa instalación

28 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El proceso participativo para definir el futuro de la antigua piscina climatizada de Lalín incluirá talleres sectoriales y visitas a los colegios. Dos acciones incluidas en un amplio plan de trabajo a acometer por la empresa Tysgal Consultores de Santiago, que supondrá un coste a las arcas municipales en principio de 13.310 euros. Esa consultoría externa la aprobó el gobierno local a propuesta del edil de Urbanismo.

Nicolás González defendía ayer esa contratación para el proceso, que «non é so unha ferramenta de decisión, tamén é un fin en sí, que a xente valore o que ten, que poida decidir sobre cuestións importantes». Será, dijo, «unha decisión en conciencia cunha avaliación de viabilidade económica, máis nun caso en que levamos anos sen saber a qué dedicar a piscina». Reconocía que el gasto «podería interpretarse mal pero quero creer que cando se remate o proceso, se faga o proxecto e se execute, ninguén se vai lembrar do que custou o proceso participativo e sí de que aquelo decidimolo entre todos».

Tysgal se encargará de dar contenidos a la web del proyecto, campaña en redes sociales y elaboración de contenidos del proceso participativo antes de su presentación y difusión, con talleres, visitas guiadas a la antigua piscina, encuestas en Red y entrevistas, para después evaluar la viabilidad de las propuestas antes de exponerlas y hacer la consulta ciudadana sobre ellas.

Cruz achaca a la falta de ideas del cuatripartito el gasto de 13.000 euros para «escoitar opinións»

El coste previsto de 13.310 euros para la consultoría externa sobre el posible destino final de la antigua piscina climatizada generó ayer reacciones en la oposición. En concreto del edil no adscrito, Juan José Cruz, quien lamentó la falta de ideas de las cuatro formaciones integradas en el gobierno y «nin sequera teñen capacidade para escoitar o que outros lles propoñan».

Para Cruz, Nicolás González Casares «estase coronando con estes procesos participativos». «Xa só faltaría que a empresa fose dalgún amigo», argumentó el concejal no adscrito. Ironiza que por eso gastan dinero público a una empresa que se encargue «de escoitar opinións e logo lles presente un resumo das ideas. E xa despois encargarán un concurso de ideas para facer un proxecto sobre as ideas propostas e por suposto valerá máis cartos».

«Veremos se hai cartos despois para facer realidade a idea de proxecto que resulte das ideas de proxecto sobre as ideas que os ideólogos aporten a unha empresa... Eu non entendo nada», significó Cruz, cuestionándose si así se gastan fondos del plan Edusi y preguntándose si «¿esta xestión é mellor ca do porco lalaíno?» y si no hay «mellor sitio en que gastar os cartos». «Tiña razón Cuíña en dicir que non ía facer grandes obras... o que non nos dixo era que en lugar de realidades tanxibles ía pagar por ideas», apuntó el edil no adscrito, apuntando la posiblidad de contratar otra firma para que «a xente poida presentar ideas de camiños que hai que asfaltar ou onde fai falta poñer un punto de luz ou saneamentos que precisan... e despois chamamos a outra para que saque un concurso de ideas para escoller os mellores camiños para arranxar».