El PP de Lalín insta al gobierno a trabajar ya en el próximo presupuesto

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

MIGUEL SOUTO

Pide que haga sus deberes "en tempo e forma"

23 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El grupo municipal del PP de Lalín presentó una moción para su debate en pleno en la que insta al gobierno local a ponerse a trabajar ya en el presupuesto del 2018. Demandan que se inicie con la mayor prontitud posible la elaboración de esas cuentas económicas para que se aprueben en plazo, «como acontecía co anterior goberno do PP, e poidan entrar en vigor o 1 de xaneiro do 2018».

El portavoz popular, José Crespo, justificó ayer la moción para evitar que el regidor «teña que finxir logo un lamentable vitimismo, como ocurreu este ano, tentando botarlle ao PP a culpa de todo tipo de demoras na aprobación dos orzamentos». Crespo Iglesias recordó que el presupuesto del 2017 entró en vigor con más de doscientos días de retraso y, dijo, «unicamente por culpa da ineficacia, a debilidade e a deslealdade do alcalde». Además, exigió a Rafael Cuíña que «xogue limpo coas contas se quere negociar».

José Crespo resaltó la parsimonia «coa que o desgoberno cuatripartito afrontou a elaboración dos orzamentos de 2017», cuestionando que hasta el día 23 de marzo el PP no fuese convocado a una reunión «supostamente para negociar». Pese a ello, recalcó, «en realidade os feitos amosaron que a súa intención era poñer en práctica unha estratexia vitimista, propia dun goberno débil e en minoría, para presionarnos á oposición diante dos veciños e forzarnos a aprobar uns números para os que non tiñan os votos suficientes».

Crespo remarcó que tras un mes de esa reunión el gobierno les entregó «outro proxecto de orzamentos que nada tiña que ver co presentado en marzo, co que se constatou que a súa intención non era xogar limpo co PP». Al final recurrieron a una moción de confianza perdida para sacar adelante el presupuesto. Por esos antecedentes pidió a Cuíña «que faga os seus deberes en tempo e forma e que sexa leal co PP para non ter que volver a buscar desculpas cas que xustificar a debilidade do seu desgoberno».