La Junta Electoral abre expediente sancionador al subdelegado del Gobierno en Pontevedra

Alfredo López Penide
lópez penide PONTEVEDRA / LA VOZ

ELECCIONES GALLEGAS 18F

Abel Losada, subdelegado del Gobierno en Pontevedra
Abel Losada, subdelegado del Gobierno en Pontevedra XOAN CARLOS GIL

Considera que unas declaraciones que hizo Abel Losada en Caldas de Reis «teñen un claro contido electoralista»

06 feb 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

La Junta Electoral de Galicia ha estimado la denuncia del PP contra el subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Abel Losada Álvarez, por sus declaraciones durante una visita institucional a Caldas de Reis. «Unha vez ponderadas as circunstancias concorrentes, procédese á incoación de expediente sancionador», concluye la resolución de este organismo.

Entre otras cuestiones, los populares pusieron el acento en sus declaraciones relativas a la N-640 y las actuaciones llevadas a cabo en ella, una «intervención muy reclamada desde el Ayuntamiento y que esperamos que permita devolver la carretera a unas condiciones óptimas durante bastante tiempo», expresó Losada en su día.

De igual modo, el subdelegado «ofreció al equipo de gobierno local su máxima colaboración para materializar las diferentes actuaciones que reclama el Ayuntamiento a lo largo de la legislatura, y recordó el compromiso del Ejecutivo de Pedro Sánchez con los municipios gallegos y sus habitantes».

Frente a la denuncia, desde la Subdelegación respondieron a la Junta Electoral que se trató «dunha visita ordinaria que debe interpretarse tamén como información necesaria para as persoas usuarias da N-640», al tiempo que dejaron claro «que non existe no texto da denuncia, nin nos textos das publicacións achegadas, connotacións electoralistas nin campaña de logros, polo que solicita o arquivo do procedemento incoado por mor da denuncia».

Sin embargo, la Junta Electoral de Galicia sostiene que, si bien esta visita institucional «podería encadrase no ámbito da actividade ordinaria da Administración do Estado como refire o propio denunciado nas súas alegacións», lo cierto es que «non resulta procedente no eido que nos ocupa, e que se aproveite unha visita deste tipo para efectuar manifestacións das realizacións e logros obtidos, con independencia de que os proxectos aos que se aluda non sexan exclusivos da comunidade autónoma».

Es por ello que se llega a la conclusión de que «as manifestacións e valoracións efectuadas polo subdelegado do Goberno ante os medios de comunicación, á marxe de que fose o Concello quen os convocase, acerca das obras de reasfaltado da N-640 ao seu paso polo dito Concello, e do resto das iniciativas do Goberno de España no termo municipal relativas ao desenvolvemento do solo industrial, mellora das infraestruturas e colaboración en materia cultural, teñen un claro contido electoralista».