Xosé Manuel Fernández: «Non teño máis ingresos que o que saco no mercado»

L. D. MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

29 oct 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

Xosé Manuel Fernández es uno de los vendedores ambulantes que acuden al mercadillo dominical del Parque dos Condes de Monforte. Allí ofrece en su puesto productos de la huerta, setas y hierbas medicinales. No conoce al detalle la nueva reglamentación de la Xunta -en vigor desde finales del pasado mes de octubre-, pero sí lo suficiente como para aventurar sus consecuencias. «Se as feiras estaban condenadas a desaparecer, con isto van acabar con elas moito antes. O que máis me doe é que PSOE, BNG e AGE non digan nada. Parece que todos os partidos están de acordo en que pasemos por caixa», argumenta.

La nueva reglamentación, según señala, acentuará la exclusión social de muchas personas que tienen en estos momentos problemas económicos y a las que la venta ambulante permite «poder pagar o recibo da auga a final de mes». «Eu non cobro prestación ningunha e boa parte dos meus ingresos veñen das ventas no mercado do Parque dos Condes», explica Xosé Manuel Fernández.

Desde su punto de vista, la nueva normativa solo persigue «que todo o mundo pase por caixa e cotice, aínda que non poda pagar». «Desde os despachos todo é moi bonito, pero non sei que pensará de todo isto que teña que pagar vinte céntimos en impostos por un mañizo de grelos», dice este vendedor.