Los gastos en las comidas de la Feira do Viño motivan quejas del PSOE

La Voz

PANTÓN

Los socialistas dicen que fueron una exaltación del PP pagada con fondos municipales

19 may 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSOE de Pantón valora positivamente el incremento de visitantes en la última Feira do Viño. A esta mayor afluencia contribuyeron, a su juicio, el festival de rock y la instalación de un modelo de casetas «máis apropiado». Pero considera hay aspectos «que non se poden consentir». En especial la comida que organizó el domingo el Ayuntamiento. Los socialistas pedirán al alcalde que informe de forma detallada de todos los gastos.

«A esta comida asistiron, como en demasiadas ocasións, moitísimas persoas unicamente por ser amigos do alcalde ou afíns ao PP», dice el portavoz socialista, Pedro Rodríguez. «Unha cousa é pagar cos cartos do Concello ás autoridades que asisten ao pregón, ou aos empregados municipais, e outra moi distinta é que se converta esa comida nun acto do PP ou de exaltación das relacións sociais do alcalde», añade.

El concejal del PSOE asistió a la comida del sábado, a la que estaba invitada la corporación y los empleados municipales. Pedro Rodríguez precisa que acudió con sus dos hijos y que abonó «os gastos correspondentes dos nosos xantares».