Rubén Arroxo: «As persoas son o de menos, o importante son o traballo e os compromisos»

Lorena García Calvo
Lorena García Calvo LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Rubén Arroxo junto a Miguel Fernández en una comparecencia
Rubén Arroxo junto a Miguel Fernández en una comparecencia CEDIDA

El BNG de Lugo apoyará al candidato que elijan los socialistas para relevar a Lara Méndez, «imos respectar a quen decidan»

09 ene 2024 . Actualizado a las 13:34 h.

El teniente de alcalde de Lugo, Rubén Arroxo, valoró este martes la marcha de Lara Méndez a la política autonómica y su adiós a la alcaldía.  «Dende o BNG temos claro que o importante é o proxecto que temos para Lugo, rubricado no acordo de goberno en xuño de 2023 e que xa ten orzamentos. Agora o que imos dende o BNG é a seguir traballando co que nos comprometemos», dijo el líder de los nacionalistas.

Para Arroxo, «ao final, as persoas son o de menos, o importente son o traballo e os compromisos e nesa liña nós respectamos absolutamente as decisións que tome o PSOE». La prioridad, dice, es seguir sacando adelante el trabajo, independientemente de quién lidere a sus socios de gobierno. 

Sobre la dimisión de Méndez solo ocho meses después de presentarse a las elecciones, Arroxo habla de respeto. «Creo que é unha decisión do PSOE e non imos entrar a avaliala, nós respectámola», y lo mismo sucede en lo que afecta a la sucesión. Los nacionalistas apoyarán a la persona que elijan los socialistas, «salvo que teña algún tipo de actitude que non sexa compatible. Nós imos respectar o pacto para que siga habendo este goberno de colación».

Arroxo argumenta que gracias al acuerdo entre socialistas y nacionalistas «nestes catro anos e medio que leva funcionando Lugo sufríu un cambio importente. Quero lembrar que hai catro anos se falaba de cidade paralizada e que necesitaba un cambio e hoxe en día fálase case do contrario, de que na cidade hai exceso de activivade».

Preguntado por quién sería su favorito para convertirse en alcalde, Arroxo tampoco se moja. «Imos respectar totalmente a quen decidan. Nós temos unhas áreas nas que temos que seguir traballando e imos facer o traballo o mellor posible».