«O que ten que ter paciencia coa alcaldesa é o pobo de Sarria pola súa incompetencia», asegura el PP

Xosé Ramón Penoucos Blanco
x. r. penoucos LUGO / LA VOZ

SARRIA

10 may 2017 . Actualizado a las 20:10 h.

El grupo municipal del PP de Sarria manifestó sentirse «abraiado» ante la iniciativa de la alcaldesa, Pilar López, de enviar una carta a la presidenta provincial del partido en la que vertía varias acusaciones sobre la actuación de los ediles populares y les solicitaba que los recriminara. «No noso grupo somos moi responsables das nosas decisións e das nosas votacións que, por certo, son todas legais e realizadas pensando no que é mellor para os veciños».

«Ante a toxicidade que pretende crear a rexedora, o que ten que ter paciencia con ela é pobo de Sarria. Dende que chegou non é capaz de resolver os problemas, senón que creou máis e ten varios frontes abertos en todos os sectores, é a alcaldesa máis incompetente da provincia», aseguran los populares.

Los representantes del PP aseguran que la alcaldesa «esquécese de que está nun goberno en minoría sen ningún apoio do pleno. Os dous terzos de pobo está representado na oposición, unha representación que, por certo, está a ser desprezada e se lle falta continuamente ao respecto».

El principal grupo de la oposición sarriana pone como ejemplos de la manera de actuar de la regidora la aprobación del plan de protección del casco histórico en una junta de gobierno sin llevarlo al pleno ni contestar las alegaciones, así como el empeño en desestimar los informes de Abogacía del Estado que se oponen a ejecutar el proyecto de Ponte Ribeira por considerarlo incompatible con el plan especial. «Compórtase como si tivese a maioría absoluta e os veciños nin sequera tiveron o dereito de recibir unha contestación ás súas alegacións. Isto é inaudito».

Desde el PP mantienen que la alcaldesa actúa con «una incompetencia total» y señalan como pruebas que por primera vez en muchos años estuvo inoperativa y desatendida la Oficina de Turismo en Semana Santa y días posteriores y también se produjo la suspensión de pagos tanto a trabajadores como a proveedores a principios de año.