Galejobs, el portal de empleo cien por cien gallego

La web creada por tres emprendedoras cuenta ya con más de 15.000 candidatos y ha gestionado más de 1.200 ofertas de trabajo en dos años


Redacción / La Voz

Galejobs es un portal de empleo cien por cien gallego que nació hace dos años por la iniciativa decidida de tres emprendedoras, María Hermo, Judit Garrós y Noelia Amado. Las tres fundaron la empresa con el objetivo de crear una comunidad de talento gallego y poner en valor la marca Galicia. «A idea do proxecto naceu por inconformismo. No meu caso, levaba anos traballando en recursos humáns de grandes e medianas empresas e tiña a sensación de que as cousas se podían facer doutro xeito. Galejobs achégase ás empresas mirándoas aos ollos e tratando de entender a súa realidade, problemáticas e necesidades. E esta é outra das cousas que creo que nos diferenza: fuximos da imaxe de executivos engravatados e entraxados. Tratamos de amosar que se pode traballar doutra forma, implicarse e manchar as mans nese traballo ata acabar de sentir a súa empresa coma propia», apunta María Hermo.

La compañía ofrece un espacio gratuito de comunicación tanto para ofertantes como demandantes de empleo. Además, la firma creada como consultora de recursos humanos y formación, presta un servicio premium a todas aquellas empresas que necesitan externalizar sus procesos de selección, evaluación de desempeño, planes de formación... Reconocido como el «infojobs gallego», Galejobs ha conseguido en solo un año que sean ya cientos de empresas -tanto gallegas como de ámbito nacional- las que se beneficien de las ventajas del portal. Las cifras hablan por sí solas. «Comenzamos cunha web baleira de empresas e candidatos/as e, en menos de dous anos, podemos dicir que 500 empresas teñen confiado en nós. Isto trouxo unhas 1.200 ofertas para os nosos máis de 15.000 candidatos. Para nós, é moi gratificante sobre todo polas valoracións dos usuarios», cuenta Noelia Amado.

La franja de edad más habitual entre los usuarios es la de 25-34 años, lo que supone casi la mitad de las personas que acuden a Galejobs. Además, el 65,5 % de las personas que visitan el portan son mujeres, aunque los perfiles a los que se dirige la firma son muy variados. Así lo cuenta Judit Garrós: «Temos dúas partes, o que nos piden para os procesos de selección e no que falamos directamente cas empresas e os perfís máis habituais na web. A principal diferenza é que nos procesos de selección piden un tipo de perfil moi técnico, altamente cualificado e que as mesmas empresas non son quen de atopar. Mentres que na web se publican todo tipo de perfiles, tanto moi cualificados coma becas e prácticas nas que non se require experiencia. En canto a sectores, podemos dicir que vemos moita oferta de comercial e no eido da hostalería. Tamén hai cada vez máis postos do sector TIC», argumenta.

Visión externa

En opinión de sus fundadoras, lo mejor de Galejobs «é ver que axudas á xente que perdera a esperanza e que botas unha man aos pequenos empresarios que precisan dunha visión externa do seu proxecto». En su primer año de vida, la empresa ha sido reconocida con el premio Paraugas 2016 a la práctica de la comunicación RSE que otorga el Clúster de la Comunicación de Galicia.

Votación
6 votos
Etiquetas
TIC Mercado laboral
Comentarios