La Policía Local de Marín impulsa una campara para retirar coches abandonados

Alfredo López Penide
L. Penide MARÍN / LA VOZ

PONTEVEDRA

En los últimos días, se ha retirado doce vehículos, siete de ellos por parte de sus propietarios

06 abr 2024 . Actualizado a las 19:46 h.

En los últimos días, la Policía Local de Marín está llevando a cabo una campaña para la retirada de vehículos abandonados que están estacionados en la vía pública, circunstancia que genera «un problema nos aparcadoiros públicos gratuítos ao invalidar prazas pensadas para o uso, desfrute e rotación de toda a cidadanía».

Este viernes se retiró un turismo con signos de abandono —«rotura de ventás e as rodas pinchadas»— del estacionamiento de Sagrada Familia. Desde el Concello de Marín precisaran que «este vehículo súmase á lista de doce coches retirados nos últimos días, algúns polos propios particulares unha vez foron notificados e outros cinco que pasaron directamente a converter en residuo urbano, un servizo que se ofrece en colaboración coa Deputación de Pontevedra».

Los automóviles estaban en distintos aparcamientos públicos de titularidad municipal del centro urbano, caso de los ubicados en Ponte Zapal, República Arxentina, en la Barriada de Suboficiales o en Jaime Janer, así como en la avenida de Ourense. Desde o Concello, recordaron que «este tipo de infracción supón o pago da correspondente multa, así como da grúa e da estancia no depósito nos casos no que o vehículo non se destrúe».