La campaña de la Xunta contra la violencia sexual recala en Marín

Alfredo López Penide
L. Penide MARÍN / LA VOZ

MARÍN

Puesto de la campaña informativa habilitada en la localidad de Curtis
Puesto de la campaña informativa habilitada en la localidad de Curtis Consellería de Promoción do Emprego e Igualdad

29 dic 2023 . Actualizado a las 18:56 h.

Este sábado, la campaña Agresión Off, que impulsa la Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade, rematará su trayectoria en Marín tras recorrer una veintena de concellos «co obxectivo de sensibilizar á cidadanía, en especial á poboación máis nova, contra as violencias sexuais e outorgarlle a información necesaria para facerlle fronte». De este modo, el stand estará habilitado en la pista de baloncesto del Parque Eguren de 16 a 20 horas.

En este punto explicaron que desde el pasado 5 de noviembre, el gobierno gallego «está a instalar puntos de información pública en diferentes concellos pertencentes á Rede de entidades locais contra a violencia de xénero, co obxectivo de achegar ás mozas e mozos a información necesaria para detectar situacións de perigo e mesmo actuar ante as mesmas». En este sentido, remarcan que es clave actuar con la juventud, que se muestra más vulnerable ante posibles abusos y agresiones machistas físicas o verbales.

Así, estos stands ofrecen información centrada en la violencia sexual, al tiempo que incluyen actividades lúdico formativas con dinámicas de participación activa a través del juego con materiales pedagógicos de igualdad y talleres para personas adultas y menores de edad. Y todo ello con la intención de «concienciar á cidadanía sobre a violencia sexual en particular e contra a violencia de xénero. Trátase de aportar formación e información sobre como prevela, detectala e combatela, outorgando ás persoas que se achegan a estes puntos pautas para que poidan actuar».

Actitudes igualitarias

De este modo, esta iniciativa incide «na busca de actitudes igualitarias tanto nas relacións sociais como de parella», por lo que se quiere «facer énfase na identificación das múltiples formas de micromachismos e violencias cotiás que sofren as mulleres e promover modelos de relación afectivo-sexual baseados no respecto e a tolerancia».

Es por ello que en el seno del ejecutivo autonómico se muestran convencidos de que «estes espazos informativos estanse a convertir en puntos de referencia na información especializada sobre as diferentes formas de violencia contra a muller».