Cuenta atrás para Iker Alegre

carmen garcía de burgos PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

RAMON LEIRO

El central podría regresar hoy al césped, en el derbi contra el Coruxo en Pasarón, cuando se cumplen siete meses de su operación

23 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Iker Alegre está de aniversario. No es ni una fecha demasiado agradable para recordar ni un evento del que haya sacado un provecho inmediato, pero el gijonés podría celebrar los siete meses de su operación de ligamento cruzado regresando al césped de Pasarón, y además en un encuentro con emoción: el derbi contra el Coruxo. El trabajo de rehabilitación que ha hecho durante su baja ha sido impecable. Lo ha reconocido Luisito en varias ocasiones.

Lleva varias semanas entrenando al mismo ritmo que sus compañeros y buscando una recompensa que, si no recibe esta tarde, a partir de las 17 horas en él estadio municipal de Pontevedra, llegará en cuestión de días. «Ao final acabará tendo minutos, porque os ten máis ca merecido», adelantó el míster teense tras la última sesión previa al enfrentamiento contra el Coruxo. «É difícil saber se xogará xa mañá (por hoy), porque depende de moitas cousas e non se pode prever, pero eu véxoo moi ben», adelantaba.

Lo hacía a poco más de veinticuatro horas del inicio del derbi contra un equipo «que está moi ben traballado, con futbolistas de moitísimo nivel, con xogadores que cando se quedan descolgados fanche moitísimo dano, como Pedro ou Mateo», advertía el técnico granate. Su mayor peligro está en que cuenta en su plantilla con «xogadores moi rápidos, dinámicos, e unha estrutura defensiva moi forte. A súa columna vertebral é moi forte. Ademais, cos dous centrais son poderosos, os medio centros son moi poderosos, ten un bo porteiro e arriba ten xente rápida», advertía el entrenador del Pontevedra. «Arriba», resumía, «é un equipo moi complicado, sobre todo moi ben traballado, difícil».

Una vez claras las amenazas que parten del Coruxo, solo queda despejar las que se proceden del propio equipo granate, y que le costaron el partido contra el Somozas. El de hoy «é un partido complicado, como o da semana pasada. Eu espero que este estea mil veces mellor ca o outro día porque, se non, non temos nada que facer. Quero pensar que o domingo foi un accidente que lle pode pasar a calquera. Eu non tiña boas vibracións, todo sexa dito».

Siempre positivo

Así que solo queda una opción: «Esquecer o partido e pensar no Coruxo, que é o que máis me preocupa, porque eles aspiran a entrar na Copa del Rey e para eles Pasarón sempre é un campo que motiva moito aos futbolistas. Eu iso o comprendo. Pero temos que mirar por nós nada máis», señalaba. Sobre todo, porque, lanzaba el mensaje Luisito, es la única manera hacerse un hueco en el play off. «Agora quedan catro partidos que para nós son importantísimos, e só mirar para atrás non vale para nada. Son unha persoa súper positiva, e mirar para atrás e pensar todo en negativo non sirve para nada», admitía.