El Concello reitera que se opondrá «a todos os niveis» a que Elnosa siga en la ría

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

RAMON LEIRO

Da Silva vería la continuidad como «unha traizón a Pontevedra»

23 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La decisión de Elnosa de mover ficha solicitando ante la Xunta la tramitación de un proyecto sectorial de incidencia supramunicipal para tratar de garantizar su permanencia en Lourizán no ha causado sorpresa en el gobierno municipal de Pontevedra. «A vista de como foi desenvolvéndose o proceso entre a Xunta e Elnosa, está claro que non nos sorprende -apuntó ayer a teniente de alcalde, Carme da Silva (BNG)-. O que podo dicir é que o goberno local vaise opoñer con todos os medios de que dispón: administrativos, xurídicos, sociais e políticos».

Da Silva reiteró de esta forma que el Concello de Pontevedra dará batalla «a todos os niveis» para evitar que Elnosa se consolide en Lourizán, ya que considera que si la Xunta aprueba el proyecto supramunicipal «sería unha nova traizón a Pontevedra. Esperamos que non se atrevan, porque a supramunicipalidade non se xustifica de ningunha maneira». La teniente de alcalde sostiene que Elnosa tiene «a lexislación urbanística» en contra para poder seguir en Lourizán, y que por eso ahora recurren a solicitar una herramienta de planeamiento. «Queren saltarse a lei, e resultaría gravísimo que o Goberno autonómico o permita», insistió.

Al mismo tiempo, Carme da Silva señaló que el paso dado por Elnosa «ven demostrar que o PP e a empresa levan tempo enganando aos traballadores, xa que a chave para que Elnosa poida seguir na ría non a ten o Concello».

En el Parlamento

También el diputado autonómico del BNG Luis Bará se pronunció ayer sobre los planes de Elnosa para asegurar que la petición de declaración de supramunicipalidad «responde a un plan preconcibido e argallado entre a empresa e a Xunta para manter a ubicación da clorera en contra da lexislación vixente».

Bará lamentó que una vez más «o PP e a Xunta traballan para favorecer intereses dunha empresa privada. Resulta escandaloso e moi grave». Por ello adelantó que el grupo nacionalista pedirá explicaciones en el Parlamento de Galicia. «O BNG manterá un posicionamento radicalmente en contra de que Elnosa poida manterse en Lourizán».