El PP gallego festeja el desenlace del referendo horas después de cuestionarlo

M. Cheda SANTIAGO DE COMPOSTELA

SANTIAGO

Solo un día más tarde de que el presidente de la Xunta pusiese en duda la «oportunidade» de llevar a cabo la votación, Rueda «celebra» el resultado de la consulta en Escocia y Feijoo cree «a mellor noticia» la «volta á normalidade»

19 sep 2014 . Actualizado a las 17:20 h.

Apenas unas horas después de cuestionar el referendo de independencia celebrado en Escocia, el Partido Popular de Galicia ha festejado hoy su desenlace. Tanto su presidente, Alberto Núñez Feijoo, como su secretario xeral, Alfonso Rueda, en sendos actos que han tenido lugar esta mañana en A Coruña y Santiago, respectivamente, han coincidido realizando valoraciones positivas.

«Celebramos o resultado», ha proclamado Rueda solo un día más tarde de que el jefe del Ejecutivo autónomo pusiese en duda la pertinencia de la consulta. Ayer, tras la reunión semanal de su Gabinete, el líder conservador había sentenciado: «Son dos que participo, con respecto, por suposto, ao primeiro ministro inglés, das dúbidas sobre a oportunidade de facer este tipo de consultas, [...] de coller simplemente a foto concreta dun día concreto para decidir séculos de historia e o seu impacto na Unión Europea».

«Hai que celebrar esa superación da división e apostar por seguir traballando por un proxecto en común», ha declarado esta mañana Feijoo, a preguntas de la prensa, informa Ana Lorenzo. «A mellor noticia -ha abundado- é a superación da división e a volta á normalidade. [...] É unha boa nova e eu como europeo, como español e tamén como galego así o sinto».