La AMPA apoya que se incorpore un segundo cuidador en el Quiroga Palacios

j. gómez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

Educación considera que con uno las necesidades «están ben cubertas»

25 oct 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

La asociación de madres y padres (AMPA) del colegio público Quiroga Palacios, de Conxo, apoya que se incorpore un segundo cuidador para atender a cuatro escolares con discapacidad. «O centro xa tivo dous coidadores en setembro e a situación non variou, pois o alumnado é o mesmo. Hai tres escolares en dúas aulas de infantil, e outro máis nunha de primaria; e dous teñen recoñecido un grao 3 de dependencia. Por iso, un coidador só non pode atender ben a todos ao mesmo tempo», afirma Cristina Andreetti, presidenta de la AMPA.

Sobre todo a la entrada y salida del centro, y en el patio, es cuando más se necesita que un cuidador esté pendiente de las necesidades de este grupo de escolares, agrega: «O traballo que realizan os coidadores é moi importante e por iso apoiamos que haxa dous», sostiene la presidenta de la AMPA.

Necesidades «ben cubertas»

La Consellería de Educación insiste en que las necesidades de este colegio de Conxo «están ben cubertas». Así lo manifestó el jefe territorial, Indalecio Cabana, al ser preguntado ayer, en una visita que realizó al colegio público de infantil y primaria de Lamas de Abade. Sus palabras las ratificó el conselleiro, Xesús Vázquez.

«A dirección do centro apoia a xestión que fixo a consellería. Todo o alumnado ten todo o horario ben cuberto para as necesidades do coidador», agrega Cabana. Indica que «somos Administración» y deben garantizar personal para atender a todo el alumnado de todos los centros.