«Moitos repiten «Amigos ata a morte» porque se divirten»

La Voz

SANTIAGO

Álvaro Ballesteros

El espectáculo protagonizado por Touriñán, David Amor y Ledicia Sola recala en Santiago por tercera vez

29 mar 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Sábado • 20.30 horas • Auditorio de Galicia • 18 euros • Dos días en el Teatro Principal en el 2015, el año pasado lleno en el Auditorio de Galicia y este sábado regresa a este último escenario. Es el espectáculo Amigos ata a morte, una inyección de humor y diversión con Xosé A. Touriñán, David Amor y Ledicia Sola, bajo la dirección de Javier Veiga, que afronta su tercera y última gira.

¿Qué significado tiene esta tercera vez? «O que demostra é que o espectáculo é bo, porque en Santiago, ademais, non nos foi fácil poder programalo, xa que tivemos que ir ao Auditorio o ano pasado, porque non nos deixaron o Principal. A xente si que o quere ver. A primeira vez podía ser porque eramos caras da tele; pero se por terceira vez volves a encher, xa non é porque sexan as caras da tele, senón porque o público o pasa ben e o boca a boca levou a que se estea enchendo, de novo, en todos os lados», afirma Xosé A. Touriñán, uno de los protagonistas.

La comedia narra la historia de amistad de dos amigos, Nacho y Ángel, que al llegar a la universidad se reúnen con María, pareja de Ángel. En esta relación interferirá Nacho.

Touriñán, que da vida a Ángel, explica que, aunque la comedia no sufre variaciones, lo que sí notan es que cada vez disfrutan más sobre el escenario y lo pasan bien. El público responde del mismo modo, como demuestra su nueva función en Santiago, con un buen ritmo de venta de entradas a falta de cinco jornadas. «Hai moita xente que repite dúas e tres veces, porque se divirte e o pasa ben, porque quere volver a rirse durante dúas horas», explica.

Lo que tiene claro Touriñán es que no habrá cuarta gira. «Esta terceira volvémola a facer porque había uns lugares que non puideramos ir e insistiron en que estiveramos; e, tamén, porque o pasamos moi ben», afirma. Es más, explica que junto con el director, Javier Veiga, «case somos como unha familia e o espectáculo é unha festa». Touriñán ya anuncia que echará de menos a Ángel, el personaje al que interpreta. Eso sí, aún se pondrá en su piel cinco veces más antes de bajar definitivamente el telón del espectáculo el 30 de abril en Noia.