El alcalde padronés llama a la oposición a «mirar algo máis polo pobo»

u. l. PADRÓN / LA VOZ

PADRÓN

Cuatro grupos de la corporación intentan presentar una moción de censura

28 feb 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Padrón, Antonio Fernández, se pronunció ayer sobre el intento de cuatro grupos de la oposición de presentar una moción de censura y aseguró que mientras estas formaciones «xogaban a intercambiar cromos, concellerías e salarios, o goberno do PP seguía a traballar con absoluta normalidade para solucionar os problemas dos padroneses e para mellorar a súa calidade de vida».

Para el regidor, el hecho de que la moción de censura no prospere «é a mellor noticia para Padrón, porque o que precisa este pobo é un goberno estable, unido e sólido, e esa estabilidade non a pode aportar un popurrí de cinco ou seis grupos con ideoloxías e intereses tan dispares».

Fernández apela a «unha oposición construtiva» para continuar resolviendo problemas, y defiende que «nós, como goberno, somos os primeiros en exercer a autocrítica e sabemos que hai aspectos mellorables na xestión». También dice a estos grupos que «sería bo que miraran algo máis polo pobo e se sumaran ás decisións que son positivas para os padroneses».