César Armán: «Creo que é o partido máis importante da historia do Novás»

LA VOZ VIGO

VIGO

CEDIDA

El Granollers, uno de los grandes, vista O Rosal en la Copa del Rey

10 abr 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

Por segunda vez a lo largo de su historia, el Atlético Novás llega a una tercera ronda de la Copa del Rey. El precedente no está demasiado lejano, en el 2019, cuando se midieron al Puente Genil a doble partido, cayendo en las dos contiendas. Esta noche (20 horas, O Rosal) redoblan la apuesta y reciben al Granollers en lo que consideran el partido más importante de la historia. «Poucas veces máis se vai a poder dar esta situación no Rosal», dice su técnico.

«Estamos con moita ilusión. Imos disfrutar do partido porque seguramente é o máis importante da historia do club no sentido de xogar contra un rival de máximo nivel e histórico, porque o Granollers é o club máis antigo do balonmán español e seguramente o rival de máis nivel co que xogamos no Rosal», comenta César Armán, el entrenador del Novás, que fija como objetivo «intentar competir o máximo posible porque a partido único, sempre hai posibilidades», pero reconociendo que se trata de un reto de máxima dificultad «polo momento da tempada e porque a súa opción de asegurar Europa sexa a través da Copa do Rei». «Nós imos ter o pracer de disfrutalos aquí e tamén de sufrilos aquí», añade. Arman destaca de los vallesanos que cuentan con «xogadores de máxima proxección como Yusuf e un ilustre como Antonio García, que é un pracer competir contra el». En un día, los rosaleiros estudiaron las virtudes del rival tanto a la hora de atacar como de defender.

La ilusionante eliminatoria coge en un buen momento al Novás, después de verse fuera de la zona de play out en la División de Plata por primera vez en mucho tiempo. «Estamos ben a nivel anímico e todos xuntos, que é importante. Malia a que só perdemos dous partidos en toda a segunda volta, ata esta xornada non conseguimos saír de postos de promoción e era duro, porque estamos facendo moi boa tempada e moi boa segunda volta, pero non eramos capaces de saír e agora conseguímolo», avisando que todavía queda tarea pendiente: «Non está todo feito, porque quedan 10 puntos e son moitos, pero se gañamos a Antequera, por ser na casa, estariamos bicando a permanencia».

Pensando en ese partido, Manu Martínez y Pedro Aymerich, que están tocados, tendrán día de descanso y se reservarán para el sábado, cuando se jueguen la vida. Las prioridades están claras, pero la desbordante ilusión también.