Críticas en Foz por la instalación de tres antenas de Telefónica junto al colegio

La Voz FOZ / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

"Non se entende o silencio do alcalde diante da instalación destas novas antenas", critican desde el BNG

19 feb 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG quiere que el Concello de Foz se pronuncie sobre la legalidad de varias antenas colocadas recientemente en el edificio de Telefónica, situado en las inmediaciones del Colexio Número 1. Quieren saber si estas antenas cumplen con las exigencias legales que establecían las sentencias del Juzgado Contencioso-Administrativo de Lugo y la Sala de lo Contencioso-Administrativo del TSXG. Y anuncian que solicitarán entrevistas con el Anpa y con la dirección del colegio focense, además de con responsables de las asociaciones de vecinos del casco urbano para informarlos de la situación y organizar acciones conjuntas.

«Non entendemos como é posible que despois de terse entregado no Concello 721 firmas de veciños reclamando a retirada do mastro, que nunca máis se concedese licenza para instalar antenas ao lado dun colexio público e despois de terse aprobado por todos os grupos da corporación unha moción do BNG no mesmo sentido, aparezan agora tres novas antenas no alto do mastro do edificio de Telefónica», se preguntan desde el Bloque.

Recuerdan que la ordenanza municipal que regula el funcionamiento de las antenas recoge en su artículo 12.1 que «non se permitirán instalacións de radiocomunicación sobre espazos sensibles, como escolas infantís, centros educativos, hospitais, centros de saúde, residencias xeriátricas ou parques urbanos públicos, nen en parcelas e edificacións lindantes con estes, debendo en todo caso situarse a unha distancia mínima de trescientos metros a calquera lindeiro de parcela».