El comité de la fábrica de San Cibrao «teme que o Goberno non ten solución para Alcoa»

La Voz VIVEIRO /LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Los sindicalistas insisten en reclamar costes energéticos menos gravosos

23 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El comité de empresa de Alcoa San Cibrao transmitió este lunes al Ministerio de Industria una comunicación escrita expresando «a necesidade de que o estatuto de enerxía que se publicará o vindeiro venres recolla a figura do consumidor hiper-electrointensivo, a semellanza da existente noutros países europeos». Paralelamente, los representantes de los trabajadores hacen público su «temor de que o Goberno non ten solución para Alcoa».

Recuerdan que desde el pasado 2 de abril «levamos á espera dunha reunión co secretario xeral de Industria, Raúl Blanco, que pretendíamos ter antes deste venres». Este lunes 22 «confirmaron para o 16 de maio» la cita. Ante la nueva fecha, el comité de Alcoa San Cibrao traslada a la sociedad su preocupación: «Agardamos que detrás do atraso da data da reunión ate despois das eleccións xerais non estea o feito de que o ministerio non dispoña de solución para o elevado prezo da enerxía».

En nombre de la plantilla de las fábricas de Alcoa en A Mariña, insisten una vez más en alertar de las consecuencias del actual escenario. Si la electricidad continúa representando más del 30 % de los costes de producción, «poría en perigo o futuro de San Cibrao e dos máis de 2.000 postos de traballo directos que esta industria sustenta na Mariña».

A cambio de las «compensacións» que recibiría la propietaria de la empresa de alúmina aluminio, el Gobierno estaría «en situación de reclamar de Alcoa investimentos» que el comité concretará con el secretario general de Industria.