«A ampliación da EDAR de Viveiro mellorará a ría»

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

Parte de la ría de Viveiro, desde el mirador de A Insua
Parte de la ría de Viveiro, desde el mirador de A Insua PEPA LOSADA

Infraestruturas contrata una obra que durará 18 meses y costará casi 3 millones

05 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Augas de Galicia, departamento de la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade, ha firmado con Espina y Delfín el contrato de la mejora y ampliación de la EDAR (estación depuradora de aguas residuales» de Viveiro. «Preto de tres millóns de euros» costará una obra que durará 18 meses, si se cumplen los plazos.

«Contribuirá a obter unha mellora significativa da calidade da auga da ría, que se traducirá, tamén, no resultado das analíticas sanitarias que presentan praias como a de Celeiro», señalan desde la consellería que preside Ethel Vázquez. Y se explican apuntado que aumentará «a capacidade e mellorará o grao de depuración previo ao emisario de todas as augas residuais de Viveiro, incluídas as do núcleo de Celeiro, que actualmente non van á depuradora». Paralelamente, «solucionaranse os problemas detectados na actual depuradora, que xestiona o Concello, pois as deficiencias na conservación e mantemento fan que a capacidade de depuración real sexa menor da inicialmente prevista».

La Xunta la define como «estratéxica» porque incrementará «nun 50%» la capacidad de la actual y «permitirá atender 23.700 habitantes, deixando cubertas as necesidades de depuración de Viveiro para as próximas dúas décadas». También prepara el saneamiento de Celeiro.