O Vicedo colocará una campana de un barco como símbolo de O Fuciño do Porco, frente al Cantábrico

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

En este paraje espectacular de A Mariña, una senda por los acantilados, habrá que reservar este verano

13 abr 2021 . Actualizado a las 18:19 h.

Ideas no faltan. O Vicedo colocará una campana en el área de O Fuciño do Porco como un reclamo más añadido a este paraje espectacular. Será este miércoles a mediodía cuando den a conocer esta idea, con la asistencia del delegado territorial de la Xunta en Lugo, Javier Arias.

El alcalde de O Vicedo, Jesús Novo, explica a La Voz la idea: «Trátase de colocar unha campá nun pedestal para que o visitante poida tocala, facela soar, antes da visita». Barajan que lleve una inscripción con una nota que indique: «Si toca usted esta campana, está obligado a visitar O Fuciño do Porco». Algo similar.

La campana pertenece a un barco de la zona, un barco desguazado ya (el regidor no sabe concretar a qué barco en concreto). Será una campana similar a la instalada en Portomarín.

«Parécenos que pode ser un reclamo máis, un atractivo máis, neste lugar xa de por si espectacular -señala Novo-. A campá vai estar sobre un pedestal e no arco que forma verase toda a zona do Fuciño do Porco para que a xente se faga fotos e leve un recordo deste sitio, que a campá chegue a ser unha referencia, algo representativo do Fuciño do Porco».

Esta pasada Semana Santa O Fuciño do Porco fue uno de los lugares más visitados de A Mariña y de Galicia. El regidor de O Vicedo no contaba con tanta gente porque las previsiones del tiempo auguraban agua, lluvia, y no fue así. «Aí a culpa foi miña, por confiar nas previsións como mariño que son, e desa vez fallaron. Veu moita xente e hai que regular a entrada e a saída para que non sexa un caos».

Jesús Novo ya avanza que en verano, en julio y agosto especialmente, volverán a activar el sistema de reservas previas para ordenar las visitas a este paraje espectacular. «Dá vida tamén á zona, e hai que cuidalo», dice.

Con el pack añadido este verano, seguro, del último descubrimiento, A Cova da Doncela