Uno de los mejores cámpings de Galicia, A Gaivota en Barreiros, clama por un paso de peatones

j.a. BARREIROS / LA VOZ

BARREIROS

Advierten con movilizaciones tras dos atropellos, mientras el Concello dice que la Deputación, titular de la carretera, no lo estima procedente

09 ago 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El cámping A Gaivota, en Barreiros, elegido el mejor de A Mariña y situado entre los 15 mejores de Galicia en opinión del blog Trotandomundos, tiene un problema, grave, según denuncia el pintor Celso Dourado, que fue quien lo diseñó y se encarga de gestionarlo. Un problema que le acarrea un grave perjuicio y que, asegura, tiene fácil solución: la falta de un paso de peatones, convenientemente señalizado, que comunique el cámping con la playa, al otro lado de la carretera.

«Somos practicamente o único establecemento hostaleiro a carón da praia sen un paso de peóns para sortear a estrada. Para que un se faga unha idea, hai un tránsito en época alta en días de praia de unhas 300 persoas, que cruzan a estrada unhas catro veces ó día, van á praia pola mañá e pola tarde, todo concentrado xusto nas portas do cámping. Xa houbo dous atropelos en distintos anos, afortunadamente sen consecuencias. Non sei se haberá que esperar un terceiro para que alguén asuma as responsabilidades... non o sei», manifestó Celso Dourado.

Y añadió: «Fixemos as xestións oportunas diante do Concello e en particular co concelleiro de obras, que se comprometeu a buscarlle unha saída ó problema antes do verán. Pero a día de hoxe seguimos igual, Non hai nada, nin se atisba nada. Nin sequera nos responden ás chamadas telefónicas nin nos recibe no concello. As propostas foron feitas por escrito e verbalmente, e teño que dicir que hai establecementos hostaleiros neste concello que contan ata con tres pasos de peóns. O malestar dos usuarios do cámping é grande, é verán, hai moito neno, e practicamente fan quendas para cruzar a estrada. Isto engadido a que estamos nunha recta por un lado e nunha variante de curva por outro, co cal resta visibilidade e os coches aceleran cando chegan á recta, facendo o tramo máis perigoso».

PEPA LOSADA

Desde el Concello de Barreiros, la alcaldesa, Ana Ermida (BNG), explicó que la solicitud de Celso Dourado fue tramitada ante la administración titular de la carretera, la Deputación Provincial de Lugo, que contestó negativamente. «Dinos por escrito que legalmente nese punto, pola clasificación do solo, que non é urbano, non se pode facer un paso de peóns. E dice que non se estima procedente a súa instalación xa que iría en contra da seguridade dos peóns».

Pero Celso Dourado asegura que el malestar entre los usuarios del cámping es grande y que no descartan movilizaciones.

A Gaivota, próximo a la playa de As Catedrais, destaca por la arquitectura de las viviendas, en madera, piedra y cristal; por su calidad y servicio.

El establecimiento dispone de bar-cafetería, tienda de alimentación, parque infantil, zona de barbacoa, duchas, secadora y lavadora y WiFi. Muy cerca del cámping está el museo del pintor Celso Dourado, que guarda su obra pictórica y cuenta con un amplio y cuidado jardín. También fue diseñado y construido por él mismo con paciencia a lo largo de los años.