«A min gústame entrar e saír sen dar explicacións»

FOZ

PEPA LOSADA

¿QUIÉN QUIERE UN NOVIO? Están solteras y son felices. No buscan un amor de película porque disfrutan de la vida sin la necesidad de compartirla con otra persona. Valoran la libertad, la tranquilidad y la independencia por encima de todo

08 jun 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

A miña solteiría lévoa ben, porque tamén teño grandes amigos e boa xente arredor. Síntome plena». Quien habla tan abiertamente, con el corazón desnudo, es Lara López-Leytón Rubal (Foz, 1974). Tuvo parejas en otra etapa de su vida, una de ellas durante 13 años y que quedó por Londres, e incluso «mal de amores, que é fastidiado», reconoce. No le ve, para nada, inconvenientes al estado single. Al contrario, aunque apunta que abrazar ese modo de vida, sin buscar el amor, un perfil determinado lo facilita más: «Eu non son unha persoa fácil. Quero dicir, no sentido de que eu son moi libre, independente e curranta». Es cierto que con el tiempo que le dedica al trabajo día a día (lleva el hotel de la familia, el Leytón de Foz, junto con su hermana Carmela) apenas le queda un segundo de tiempo para dedicarlo a Cupido: «Gústame o traballo que fago e éncheme. Tiven malas experiencias no amor. Unha vez ía por peixes a un acuario pero conquistoume Lúa, a miña cadeliña. Está comigo e cando chego á casa faime un recibimento triunfal que me enche o corazón. É o meu quitapenas. Co meu ritmo de vida quedo coa miña cadeliña, que, ademais, dáme unha vida máis sa».

«Xuntanza de solteiros»

En la historia personal de Lara López-Leytón existe, además, un hecho curioso tratándose del tema a abordar hoy: el hotel que regenta organiza la Xuntanza de Solteiros e Solteiras da Mariña, que se celebra por San Valentín. La edición del 2020 sería el 15 de febrero y en sábado. «Empecei con 40 ou 50 inscritos, pasei a 60 e, na última edición, xa van cinco anos, máis de 120». Una «cea rica» y un «ambiente harmonioso», como ella describe esa cita a lo First Dates, hacen que el Día de los Enamorados pase de una manera más festiva y alegre para aquellos que no han encontrado su media naranja aún. De hecho, la fiesta mariñana tiene como primer objetivo, dice Lara, «celebrar un reencontro bonito. Cando ‘aterrei’ aquí pregunteime que pasaba cos solteiros e toda a xente guapa, que habela haina?».

«A min gústame a soidade -dice la promotora de la iniciativa-, porque entro, saio e non dou explicacións a ninguén. Son a solteira de ouro da familia e a república independente da miña casa».