Charlín: «Paréceme unha falta de respecto do BNG dicirnos que non teñen tempo para negociar»
AROUSA
El bipartito de Cambados volverá a reunirse con la oposición el jueves para tratar de llegar a un acuerdo sobre el presupuesto del 2021
06 mar 2021 . Actualizado a las 20:21 h.El concejal de Economía e Facenda de Cambados, Xurxo Charlín, calificó de falta de respeto el hecho de que el BNG pida más tiempo para negociar el presupuesto municipal. «Cada partido precisa os seus tempos, uns máis que outros, o que nos pareceu unha falta de coherencia e de respecto é que veñan á reunión e digan que necesitan máis tempo porque teñen que compaxinar os seus traballos coa asemblea local, que non teñen tempo, cando nós tamén temos os nosos traballos, que atender aos veciños e á xestión municipal. O mesmo día que nos reunimos con eles, [BNG], tivemos unha mesa de contratación para obras na rúa Sevilla e unha xunta de goberno local para aprobar o plan especial de Portos», indicó el edil.
En el trasfondo de este debate está el hecho de que la oposición no quiere aprobar las liberaciones a tiempo parcial para cuatro concejales de PSOE y Somos, lo cual deja al bipartito en una difícil situación a la hora de afrontar la gestión diaria. «Se non temos máis tempo para negociar é por culpa deles, que non nos queren aprobar as liberacións», abunda Charlín.
El gobierno local, que precisa el apoyo del BNG o del PP para aprobar el presupuesto, volverá a reunirse este jueves con ellos con la idea de alcanzar un acuerdo que le permita llevar el documento al pleno de fin de mes. El Bloque ya ha pedido que se alargue este plazo de modo que le toca al PSOE y Somos mover ficha. Pese a la difícil tesitura, tanto Charlín como el edil socialista, Samuel Lago, hacen un llamamiento a la responsabilidad y a la sensatez de la oposición para sacar adelante un presupuesto que, dicen, este año es más necesario que nunca debido a la pandemia.