Naturgy sigue sin deshojar el futuro de la térmica de Meirama una vez se consume el cierre

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

BASILIO BELLO

«Fálase de axudas unha vez desmanteladas as instalacións, pero non dixo en que: se en cursos formativos, se en alternativas produtivas...», dicen desde el comité

23 feb 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Representantes de los diferentes comités de empresa, entre ellos el de la central térmica de Meirama, y la dirección de Naturgy mantuvieron este jueves una reunión en Madrid para abordar diferentes temas relacionados con la compañía. Entre ellos, el futuro de la planta térmica cercedense una vez se consume el cierre, previsto para el 30 de junio del 2020.

Por parte del comité de empresa de Meirama acudió su presidente, Bautista Vega Tato, quien solicitó a la empresa que concrete un plan industrial para dentro de 15 meses. Sin embargo, la dirección esquivó hablar de posibles alternativas productivas.

«A empresa no quixo aclarar nada do que se lle propuxo dende os sindicatos. Mantén o peche e o desmantelamento das instalacións para xuño de 2020 e que prexubilará á metade da plantilla e recolocará ao resto noutros centros produtivos, na medida do posible en Galicia», apuntó Bautista Vega Tato, quien lamentó que Naturgy no haya tramitado «nin unha das propostas feitas para o mantemento do emprego, tanto o directo como o indirecto». Y añadió: «Nós o que queremos é que se manteñan os postos de traballo que hai na actualidade ou, polo menos, a maior parte deles, pero a empresa non comentou nada ao respecto».

Sobre el anuncio el miércoles por parte del presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, de dotar de ayudas estatales a las zonas afectadas por el cierre de centrales, Bautista Vega apuntó: «Fálase diso, de axudas unha vez desmanteladas as instalacións, pero non dixo en que: se en cursos formativos, se en alternativas produtivas... Non concretou nada».