La Diputación aclara los motivos de la denegación de la ayuda al PequeBasket, en Carballo

La Voz

CARBALLO MUNICIPIO

BASILIO BELLO

La institución provincial indica que la subvención fue solicitada por una línea de ayudas incorrecta

18 abr 2019 . Actualizado a las 13:08 h.

La Diputación salió hoy al paso de las recientes declaraciones del presidente del Club Escola Basket Xiria de Carballo por la denegación de una ayuda para la celebración del PequeBasket, que finalmente se llevará a cabo el 17 de mayo. Desde la institución provincial indican que actualmente hay tres líneas de subvenciones para clubes deportivos. Una, para actividades; otra, para inversiones, y una tercera, para grandes eventos deportivos singulares y de especial interés, y estos últimos deben estar incluidos en el calendario oficial de competiciones federadas, como se establece en las bases de la convocatoria del 2018. 

Desde la Diputación explican: «A Escola de Basket Xiria solicitou a subvención da Deputación nesta terceira liña destinada a grandes eventos deportivos oficiais, cando o programa adecuado sería a liña de actividades. Este é o motivo polo que o servizo de Deportes denega a subvención, xa que a todos os efectos (e como recoñece o propio documento da Federación Galega de Baloncesto achegado pola Escola Basket Xiria de Carballo, trátase dunha actividade, non dunha competición oficial)».

Con todo, la Diputación «destaca o gran traballo levado a cabo pola Escola Xiria Basket de Carballo en actividades como o Pequebasket, pero non facer excepcións ás bases da convocatoria de subvencións, polo que insta aos responsables do club a solicitar esta axuda a través da liña de actividades en vindeiras convocatorias».