Nueva crisis de gobierno en Ponteceso, ahora por la contratación de una orquesta

APIN expresó su malestar a través de una red social y el alcalde resta importancia a este asunto


Carballo / La Voz

Cuando parecía que los negros nubarrones de un divorcio político parecían haberse disipado, surge una nueva tormenta entre dos de los tres socios del ejecutivo pontecesán. En concreto, entre el PSOE y APIN, cuyas relaciones, desde hace un par de años, no parecen atravesar precisamente por un buen momento y donde se vislumbraron, incluso, amenazas de ruptura por parte de los dos concejales de APIN. El motivo ahora han sido las formas en las que supuestamente, el alcalde, el socialista, Lois García Carballido, decidió contratar una orquesta para unas fiestas parroquiales. Y claro, en la formación que lidera José Manuel Pose Verdes no están de acuerdo ni con las formas ni con el procedimiento y, de hecho, así lo han manifestado a través de una cuenta de una red social.

«Ante a noticia da prensa de que o Concello de Ponteceso paga a actuación da orquestra Olympus na festa do cocido de Cores, ademais doutras infraestruturas, queremos amosar o noso rexeitamento do modo e forma que se levou a cabo esta actuación», apuntaron en APIN. Y añadieron: «É unha decisión unilateral do señor alcalde, sen consultar con ningún outro membro do goberno, cousa á que xa estamos afeitos».

Tanto José Manuel Pose, edil de Obras e Festas, como el responsable de Deportes, Marco Varela, argumentaron en este escrito los motivos de su disconformidad: «Sentímonos na obriga de informar sobre este tema e dicirlle á cidadanía que entendemos o malestar que produce esta actuación entre o resto de comisións, asociacións e colectivos».

En APIN creen que esta forma de actuar es similar a la utilizada por el PP durante 22 años: «Recórdanos outros tempos nos que se procedía do mesmo xeito, repartindo segundo as necesidades ou favores, ¡Cantas voltas da o mundo para seguir onde está!».

Decisiones unilaterales

En APIN temen, de hecho, que el regidor siga en esta tesitura de aquí a final de mandato: «Asimesmo comunicar que como as eleccións están a punto de celebrarse, quizais atopemos outras decisións unilaterais por parte do señor alcalde das que informaremos con total transparencia. Por último, darlle a noraboa á asociación A Xolda pola organización da Festa do Cocido e todas as actividades levadas a cabo que redundan nunha dinamización da vida cultural e social nas parroquias de Cores e Nemeño».

Respuesta de Carballido

El alcalde de Ponteceso, Lois García Carballido, lamentó el escrito publicado por su socio de gobierno en una red social. Señaló que «o importante é o traballo que desenvolven na asociación A Xolda». Y citó: «O torneo de fútbol ao que van medio milleiro de rapaces, as melloras no campo de fútbol, os cursos, como o de cociña, que coordinan, e os investimentos que levan a cabo na parroquia. E nós, como Concello, en tres anos e medio, só concedemos 4.000 euros para a contratación dunha orquestra».

Para el mandatario, el ejecutivo local trata por igual a todos los colectivos y entidades de Ponteceso: «Dende que está este goberno axudouse de forma activa á Festa do Percebe de Corme, á Feira das Fabas, todos os actos que se fan no Couto... Non se discrimina a ninguén, por iso, non entendo este escrito e que, por riba, se faga público. Pero é unha cuestión de APIN», dijo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
10 votos
Tags
Comentarios

Nueva crisis de gobierno en Ponteceso, ahora por la contratación de una orquesta