El alcalde de Oleiros critica el cierre de la hostelería y dice que «de pechar algo é o cole»

OLEIROS

MARCOS MÍGUEZ

«Non se soluciona o covid dese xeito», indica

13 may 2021 . Actualizado a las 18:24 h.

«Así como creo que houbo que tomar medidas polo tema do covid, neste momento as medidas que se están tomando aquí en Oleiros é un pau tremendo a un sector como é o da hostalaría que é moi grande», indicó este jueves el alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, ante el anuncio de la Xunta de que el viernes pasan a nivel alto y la hostelería solo podrá atender en el exterior.

Mirando la intensa lluvia que cayó la mañana de este jueves remarcó «nin interior nin terraza, nada de nada» se podrá utilizar en el municipio y cuestionó que la medida coincida cuando se dice que «deixan ir ao campo de fútbol a 5.000 persoas» o mientras se permite ir a centros comerciales llenos de gente.

«A min paréceme indignante, cando o foco aquí en Oleiros das 79 que había  (positivas) está centrado nun colexio, non é pechar o colexio, pero se había que pechar algo é o colexio polo problema que hai e non o pecharon».

Remarcó que uno de los sectores colaterales perjudicados por la medida es el de la construcción, ya que hay muchos operarios trabajando en las 29 licencias para proyectos concedidas este año, a los que se les dificulta encontrar sitio para comer. 

«Isto é un pau tremendo e penso que se lles foi da man», apuntó respecto a las restricciones autonómicas.

«Había que traer a todos os da Xunta que tomaron a decisión de pechar a hostalería de Oleiros, sentalos nas terrazas durante todos estes días que non vai parar de chover e a ver se mollándose en condicións se daban conta do erro tan grande que acaban de cometer», indicó.